homberg Odesláno 30. června 2022 Sdílet Odesláno 30. června 2022 (upraveno) Zdravim. Potreboval bych odstranit jeden ucet z portalu Muj Vodafone. Pri prechodu z exUPC na VF jsme prevedli i telefonni cisla pod jeden ucet. V portalu mame ale stale oba uzivatelske ucty, tedy i ten, kde bylo puvodne vedeno jiz prevedene telefonni cislo. Sice je u nej poznamka - Neaktivni-, ale rad bych ho smazal. Jde to nejak? Diky Upraveno 30. června 2022 uživatelem homberg Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61293-jak-odstranit-ucet-z-portalu-vf/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 30. června 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 30. června 2022 Dobrý den, @homberg, neaktivní zákaznický účet zanikne automaticky po 6 měsících od zrušení nebo převedení služeb na jiný účet 🙂 1 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61293-jak-odstranit-ucet-z-portalu-vf/#findComment-456228 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 30. června 2022 Autor Sdílet Odesláno 30. června 2022 Diky za vysvetleni. 1 Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61293-jak-odstranit-ucet-z-portalu-vf/#findComment-456231 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.