Odesláno 30. června 2022 2 roky Zdravim. Potreboval bych odstranit jeden ucet z portalu Muj Vodafone. Pri prechodu z exUPC na VF jsme prevedli i telefonni cisla pod jeden ucet. V portalu mame ale stale oba uzivatelske ucty, tedy i ten, kde bylo puvodne vedeno jiz prevedene telefonni cislo. Sice je u nej poznamka - Neaktivni-, ale rad bych ho smazal. Jde to nejak? Diky Upraveno 30. června 2022 2 roky uživatelem homberg Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 30. června 2022 2 roky Centrum péče Dobrý den, @homberg, neaktivní zákaznický účet zanikne automaticky po 6 měsících od zrušení nebo převedení služeb na jiný účet 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 30. června 2022 2 roky Autor Diky za vysvetleni. Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.