Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim. Potreboval bych odstranit jeden ucet z portalu Muj Vodafone. Pri prechodu z exUPC na VF jsme prevedli i telefonni cisla pod jeden ucet. V portalu mame ale stale oba uzivatelske ucty, tedy i ten, kde bylo puvodne vedeno jiz prevedene telefonni cislo. Sice je u nej poznamka - Neaktivni-, ale rad bych ho smazal. Jde to nejak? Diky

Upraveno uživatelem homberg

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
  • homberg změnil název na Jak odstranit ucet z portalu VF
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @homberg, neaktivní zákaznický účet zanikne automaticky po 6 měsících od zrušení nebo převedení služeb na jiný účet 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno
  • Autor

Diky za vysvetleni.

 

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community