Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Hi 

I am trying to cancel a phone contract, and every time I try I get a message to enter a pin code. 

I have tried resetting my pin and get an administration error.

So I cannot reset my pin and cannot get to speak to anyone on the phone ... so how do I cancel a contract ?

 

Kind Regards

 

Odesláno

Hi, sure, you can.

 

*77 - If you're in CZ and you will call from Vodafone SIM.

800 77 00 77 - If you're in CZ and you will call from another operator.

+420 776 977 100 - when you are abroat.

 

Today and tomorrow are public holidays, maybe it is better to call on Thursday, but try it, even on public holidays the line is open.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Thank you for your message.

I have try again and get this message

"Hello, admin password reset for number xxxxxxxxxxx could not be finished. For the alternative verification you can visit our shop or call to *77. Have a nice day, your Vodafone"

and if I phone then it ask for pin and the whole process repeats itself.

How can I actually talk to someone ?

Odesláno

Enter 3 times bad password, then it will connect you with "human" and they will verify you with another method. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community