Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zpoždění SIPO v tom s největší pravděpodobností nehraje roli. Protože X měsíců platím 1 756 / 1 755.-Kč, pak najednou přijde částka 3 511.-Kč a pak přijde předepsaná částka 2 054.-Kč (a tato částka nemohla projít ještě ničím).  Ta numera přitom nejsou ničím podložena. Neodpovídají realitě.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/2/#findComment-456438
Sdílet na ostatní stránky

Třeba tam mají chybu. Myslím, že jsem něco podobného viděl. Následně ve fyzickém vyúčtování co přišlo mailem bylo vše v pořádku. Pokud už bylo toto vyúčtování vystaveno, případně prošlo až do SIPO, nezbyne nic jiného, než reklamace.

Z tohoto pohledu se mi jeví jako o něco vhodnější platba inkasem z účtu, kdy člověk může rychle omezit maximální výši měsíční platby jen pro jednu ze služeb. Ale stejně je tady nevýhoda - nejprve by měla proběhnout celá platba a následně se řeší reklamace. 

Ale vrátím se k problému - pokud je to částka zatím viditelná jen v "Můj Vodafone", je možné že samotné vyúčtování bude v pořádku. Nejsi ve fázi převodu z UPC do VF?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/2/#findComment-456440
Sdílet na ostatní stránky

Ve fázi převodu UPC / VF nejsem. To ž mám zhruba rok za sebou. Nikdy žádný problém, a najednou tam lítají čísla, která nedávají ani smysl. A na každý měsíc velmi odlišné.

Uvidíme co z toho bude. 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/2/#findComment-456444
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby jsi to četl pozorně a celé, tak bys věděl, že jsem jim už psal. A kdyby jsi byl i více vnímavější, tak bys věděl, že sem chodí lidé od Vodafone a umějí dobře poradit. 

Víš, tohle je diskusní fórum. Jestli tě to irituje, tak nereaguj a použij to, cos napsal - neřeš to.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/2/#findComment-456449
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Ivo MašekPěkné odpoledne, ozvěte se nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom mohli Vyúčtování i přijaté platby prověřit.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/2/#findComment-456451
Sdílet na ostatní stránky

To ti ta Veronika "krásně" poradila.  A hlavně, že jsi napadl někoho, kdo ti dobře radil. Je dobré zavolat a začít to řešit. Udělal jsem několikrát a a je to opravdu rychlejší způsob jak to vyřešit .

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Litomyšl
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/2/#findComment-456452
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@LadikPěkné odpoledne, volat není potřeba, vše je možné řešit přes kontaktní formulář, stačí se jen přihlásit svými údaji, jako do samoobsluhy. Konkrétní info tady samozřejmě nezjistíme ...

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/2/#findComment-456453
Sdílet na ostatní stránky

Takže jeden formulář jsem poslal v sobotu (a na ten mě ani nepřišla odezva, že byl přijat., ač byl skutečně odeslán)., další formulář odeslán včera (vlastně je to ten stejný, jako v sobotu (na ten alespoň přišla odezva, že byl přijat)., ........... situace se nezměnila, vše při starém. Viník (Vodafone) je vysmátý, v pohodě., nevinný se stará, dokladuje, je tzv. "v pozoru" ..... no je to neuvěřitelný. Dokonce (v příloze) dokladují, že nedostali peníze přes SIPO za květen. To je nesmysl. Na jejich kontě ty peníze už dááávno jsou.

Pokud se to do týdne nevyřeší, tak mě nezbyde nic jiného, než zajet do Chomutova na Grape SC, kde mají kancl a kde se zákazníkem mluví naživo z očí do očí živý člověk (tohle žádný robotek Tobi nenahradí) a objednat od nich jejich TV. Nerad, ale nebudu mít na výběr. Nikdy bych si nepomyslel, že odejdu z kabelovky. No, a zařízení proti podpisu vrátím na prodejně Vodafone v Chomutově, rozvážu smlouvu a budu mít klid. Já chci mít klidný a pohodový život, nemám zájem o žádné zbytečné starosti a řešit věci, které zavinil někdo jiný a ne já.

3.jpg

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/2/#findComment-456465
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Ivo MašekPěkné dopoledne, na zprávy reagujeme postupně podle data přijetí. První potvrzení máte pravděpodobně ve SPAM. Není třeba sem vkládat informace o vystaveném Vyúčtování, zde vám k tomu žádné informace poskytnout nemůžeme. Jaké je prosím číslo té zprávy? Požádám kolegy o přednostní zpracování.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/2/#findComment-456469
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...