Ivo Mašek Odesláno 18. července 2022 Autor Sdílet Odesláno 18. července 2022 Potvrzení o první zprávě nepřišlo ani do spamu. Potvrzení o druhé zprávě má číslo: 1315418 Děkuji Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/3/#findComment-456470 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 18. července 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 18. července 2022 @Ivo MašekDěkuji, kolegy jsem požádala o přednostní zpracování. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/3/#findComment-456471 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 18. července 2022 Autor Sdílet Odesláno 18. července 2022 Děkuji moc. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/3/#findComment-456473 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirij Odesláno 18. července 2022 Sdílet Odesláno 18. července 2022 Tak už konečně vím k čemu je dobré toto diskuzní fórum - lze si tady zařídit přednostní zpracování svého požadavku 🙂. 1 1 Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/3/#findComment-456476 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jirmanlukas Odesláno 18. července 2022 Sdílet Odesláno 18. července 2022 Já bych to nehrotil, chyba se stane. I mě se to stalo po prodloužení smlouvy, zavolal jsem svému obchodnímu zástupci a vyřešeno, bez problémů. Je to jen software, stane se. Já si na VF kupodivu nemohu stěžovat. Mobil, neomezená data, optika, TM ani 02 mi neuměli nic nabídnout, nebo tam byl borec, co mi vysvětloval, je jejich připojení je lepší než optika...co na to říct. O agresivním obchodníku 02 ani nemluvím, šílenec. Taky obchoduji...fakt neměl šanci. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/3/#findComment-456479 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 18. července 2022 Sdílet Odesláno 18. července 2022 🙂 Nekde Vam davali VDSL jako lepsi nez optiku? No to je legrace. Jako kdyz kdysi chodili ze mi jdou zrevidovat elektriku (smejdi nabizejici dodavatele elektriny). Tak jsem se ji ptal, kde maji Megmet. A po chvili nechapaveho civeni jsem je vyprovodil za fligr z domu. 2 1 Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/3/#findComment-456480 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrM Odesláno 2. září 2022 Sdílet Odesláno 2. září 2022 A výsledek?? Citovat 500 Mb/s - Klasik modem Compal, VTV Box, CA Modul Plzeň Bolevec Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/3/#findComment-457345 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 2. září 2022 Sdílet Odesláno 2. září 2022 Vim že to sem asi nepatří, a že mě zase Slamb ukamenuje, a Adolf odsoudí za čin který jsem udělal, ale nechce se mi zakládat nové téma, jelikož neočekávám rešeni. Asi před půl rokem mne rodinný příslušník jemuž se starám o služby požádal, aby jsem jeho 2 VTV boxy změnil z dvb c na ott, aby si mohl jeden vzít na cesty atd. Nyní vím, že to asi nebylo nutné, ale zanesli jsme 2 stb na pobočku, vyměnili atd., během měsíce zmizela dvbc tv ve vyúčtování, a vše bylo ok. Bohužel mi poté začaly každý den v xx: 01 chodit sms se zněním " Dobry den, informujeme vas, ze sluzba, ke ktere mate pronajate zarizeni dle smlouvy xxxxxxxxx, neni aktivni. Spojte se s operatorem na lince 800 77 00 77.Hezky den, vas Vodafone " . a maily " Milý zákazníku, u smlouvy č. 1-279878223107_0 nemáte aktivní hlavní službu, ke které od nás máte pronajaté zařízení. Potřebujete poradit, jak na to? Pokud máte zájem službu využívat, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky 800 77 00 77. Rádi vám pomůžeme. V případě, že službu využívat neplánujete, doporučujeme vám smlouvu o nájmu ukončit. Ukončení provedete vrácením zařízení buď na naší prodejně nebo poštou společně s žádostí o ukončení smlouvy . Adresa pro zaslání zařízení je: MUFF Logistics s.r.o. - H1, Do Čertous 2634/7, 193 00 Praha 20 Rádi bychom vás ještě upozornili, že pokud nezrušíte uvedenou nájemní smlouvu, budeme vám účtovat měsíční nájemné za zařízení. Hezký den, Váš Vodafone " Každý den, o hodinu později (např. dnes v 3:01, zítra v 4:01 atd.) Dle mého názoru je v systémech stále nějaký ca modul, který byl původně v mediaboxu, ale po jeho výměně za vtv box nezmyzel ze systému, a změnou z dvb c na ott vznikl tento problém. Zavolal jsem tedy na linku, jak se píše v sms, kde jsem si SE SOUHLASEM operátora nahrál hovor, popsal problém atd., načež mi operátor sdělil, že mohu brát tyto sms a maily za bezpredmětné, a že nic nebudu platit, a že ty zprávy mám ignorovat. To je celkem problém, jelikož se podle zpráv jedná o "zprávu z krátkého kódu", takže ji nelze ztišit ani zablokovat. Mohl bych mít režim nerušit, ale bohužel potřebuji být i v noci na příjmu kvůli mimořádným událostem, a levnou simku si také pořizovat nechci, jelikož také chodí důležité zprávy, o kterých musím vědět hned. Takže teď mi třeba v 3;01 ráno příjde sms od vodafonu. Skvělé 🕒 Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/3/#findComment-457346 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 3. září 2022 Sdílet Odesláno 3. září 2022 U zpráv z tzv. "krátkého kódu" lze vypnout oznámení (tedy měnit volbu mezi Prioritní / Výstraha / Tichý) úplně v pohodě. Jediné co nejde, je na tu zprávu odpovědět. 1 2 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/3/#findComment-457351 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 5. září 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 5. září 2022 @Daviddvbc Hezký den, Davide, tohle určitě není řešení, pokud není důvod k odesílání zpráv, tak předáme požadavek na to, aby vám nechodily. Napište nám prosím popis situace přes https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit. Díky. 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-slu%C5%BEby-vodafone/page/3/#findComment-457380 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.