Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, 

na jedné adrese jsem zrušil veškeré služby už někdy v únoru, zařízení jsem vrátil, měl jsem tam přeplatek skoro 2000Kč, který mi byl přislíben vrátit na účet a vy mi místo toho dále posíláte faktury a ještě upomínky? Kde je problém? Píšu sem, protože dovolat se vám nedá a jinej kontakt jsem nenašel. 

Děkuji za odpověď.

Odesláno
Jak se nedá dovolat? Tedy pokud to náhodou není v sobotu večer, to asi fakt nedá...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Edit: Dá se dovolat, po hodině hraní s automatem a pak si vás přehazují jak horkej brambor, nikdo nic neví ;))

Vzhledem k tomu, že mi zpoplatněná upomínka přišla v pátek večer, tak kdy mám volat? Tyhle služby by snad měly mít kvalitní podporu nonstop. Dluží mi peníze a udělají dlužníka ze mě? I kdyby šlo o korunu, tak mně to dost vadí. 

Odesláno
Co to je "zpoplatněná upomínka"? Jestli něco přišlo emailem, pak to posílá automat a čas nehraje roli. Jestli to došlo klasickou poštou, pak je to věc doručovatele, kdy zásilku donese. Tak či onak se jistě nic nestane, když člověk vydrží do pondělí a pak to bude řešit. Nonstop podpora opravdu není kvůli vyúčtování, ale pouze u technických problémů. Ostatně když třeba v pátek večer přijde výpis z banky a něco tam nesouhlasí, tak pobočka je také otevřená až v pondělí ráno a nikoliv, že tam bude někdo sedět nonstop a cosi řešit.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Poštou, vzhledem k tomu, že to mám zaplatit do dvou dnů a příští týden budu mimo ČR, tak to řešim hned. 

Odesláno
Že máš něco zaplatit do dvou dnů není vůbec nijak právně závazné, to je pouze přání VF, aby tomu tak bylo. Navíc vzhledem k tomu, že nic platit nemáš, ale naopak má VF platit tobě, je úplný nesmysl se tím řídit. Každopádně o víkendech se v tomto směru nepracuje, takže když ne příští pracovní týden, tak některý další z pracovních týdnů, ale zcela jistě ne sobota ani neděle.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Podle dokumentu informace_pro_ucastnika.pdf

"...že porušíte-li svou povinnost hradit řádně a včas za poskytnuté služby (zejména existence dlužné částky déle než 30 dnů
po splatnosti nebo opakované prodlení s úhradou)..."

Jsou oprávněni zapsat Vás do registru dlužníků solus.cz.

https://www.mesec.cz/market-voice/peklo-jmenem-neopravneny-zaznam-v-registrech/

Takže cokoliv budete projednávat, mějte písemně potvrzené.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 4

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community