Návštěvník rooten Odesláno 16. července 2022 Sdílet Odesláno 16. července 2022 Dobrý den, na jedné adrese jsem zrušil veškeré služby už někdy v únoru, zařízení jsem vrátil, měl jsem tam přeplatek skoro 2000Kč, který mi byl přislíben vrátit na účet a vy mi místo toho dále posíláte faktury a ještě upomínky? Kde je problém? Píšu sem, protože dovolat se vám nedá a jinej kontakt jsem nenašel. Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61319-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-za-zru%C5%A1en%C3%A9-slu%C5%BEby/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 16. července 2022 Sdílet Odesláno 16. července 2022 Jak se nedá dovolat? Tedy pokud to náhodou není v sobotu večer, to asi fakt nedá... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61319-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-za-zru%C5%A1en%C3%A9-slu%C5%BEby/#findComment-456434 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník rooten Odesláno 17. července 2022 Sdílet Odesláno 17. července 2022 Edit: Dá se dovolat, po hodině hraní s automatem a pak si vás přehazují jak horkej brambor, nikdo nic neví ;)) Vzhledem k tomu, že mi zpoplatněná upomínka přišla v pátek večer, tak kdy mám volat? Tyhle služby by snad měly mít kvalitní podporu nonstop. Dluží mi peníze a udělají dlužníka ze mě? I kdyby šlo o korunu, tak mně to dost vadí. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61319-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-za-zru%C5%A1en%C3%A9-slu%C5%BEby/#findComment-456441 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 17. července 2022 Sdílet Odesláno 17. července 2022 Co to je "zpoplatněná upomínka"? Jestli něco přišlo emailem, pak to posílá automat a čas nehraje roli. Jestli to došlo klasickou poštou, pak je to věc doručovatele, kdy zásilku donese. Tak či onak se jistě nic nestane, když člověk vydrží do pondělí a pak to bude řešit. Nonstop podpora opravdu není kvůli vyúčtování, ale pouze u technických problémů. Ostatně když třeba v pátek večer přijde výpis z banky a něco tam nesouhlasí, tak pobočka je také otevřená až v pondělí ráno a nikoliv, že tam bude někdo sedět nonstop a cosi řešit. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61319-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-za-zru%C5%A1en%C3%A9-slu%C5%BEby/#findComment-456442 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník rooten Odesláno 17. července 2022 Sdílet Odesláno 17. července 2022 Poštou, vzhledem k tomu, že to mám zaplatit do dvou dnů a příští týden budu mimo ČR, tak to řešim hned. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61319-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-za-zru%C5%A1en%C3%A9-slu%C5%BEby/#findComment-456443 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 17. července 2022 Sdílet Odesláno 17. července 2022 Že máš něco zaplatit do dvou dnů není vůbec nijak právně závazné, to je pouze přání VF, aby tomu tak bylo. Navíc vzhledem k tomu, že nic platit nemáš, ale naopak má VF platit tobě, je úplný nesmysl se tím řídit. Každopádně o víkendech se v tomto směru nepracuje, takže když ne příští pracovní týden, tak některý další z pracovních týdnů, ale zcela jistě ne sobota ani neděle. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61319-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-za-zru%C5%A1en%C3%A9-slu%C5%BEby/#findComment-456447 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 17. července 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 17. července 2022 @rootenPěkné odpoledne, kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zde nemáme možnost to celé prověřit. 1 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61319-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-za-zru%C5%A1en%C3%A9-slu%C5%BEby/#findComment-456450 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oval Odesláno 19. července 2022 Sdílet Odesláno 19. července 2022 Podle dokumentu informace_pro_ucastnika.pdf "...že porušíte-li svou povinnost hradit řádně a včas za poskytnuté služby (zejména existence dlužné částky déle než 30 dnů po splatnosti nebo opakované prodlení s úhradou)..." Jsou oprávněni zapsat Vás do registru dlužníků solus.cz. https://www.mesec.cz/market-voice/peklo-jmenem-neopravneny-zaznam-v-registrech/ Takže cokoliv budete projednávat, mějte písemně potvrzené. 1 Citovat - - - - Praha 4 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61319-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-za-zru%C5%A1en%C3%A9-slu%C5%BEby/#findComment-456513 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.