Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den našel se někdo z Brna, kterého taktéž trápí krátké výpadky internetu v Brně již 3 den ?.

Já zde píšu, protože si toho asi Vodafone ještě nevšimnul, díval jsem se i na různé jiné stránky lidé psali to stejné z druhého konce republiky  např.: Děčín

Je to velice nepřijemné, když něco hledáte nebo hrajete a jen krátkej výpadek vám vyhodí timeout.

Zkoušel jsem všechno, modem resetovat, u počítače dát recovery o pár dní zpět, nic nepomohlo.

Rychlost internetu je stejná ale v nějakej čas to vypadne krátce a jde si toho všimnout. 

Nakonec jsem se díval do modemu na log a ten tam ten timeout psal taky.

Odesláno
Kontaktovat poskytovatele. Jistě má log provozu taky k dispozici a může vše prověřit.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Měla jsem stejný problém cca tři týdny zpátky. Aktualizoval se firmware ve starém UPC  modemu. Technik problém na místě vyřešil výměnnou modemu (ch7465lg za ch7465vf).  Nejspíše dneska v noci se aktualizoval firmware modemu (změnilo se logo Compalu za logo Vodafonu a tlačítka mají jiné barvy) a od té chvíle se problém opakuje.

Internet pět minut jde, pak 20s nic, pak třeba tři minuty jde, pak zase pár vteřin ne. Videa plus mínus přehrávat jde, ale třeba hrát hry nebo být připojená na VPN už vůbec. Ping vypadá například takto:
 

--- Statistika pinků na seznam.cz ---
1226 paketů odesláno, 445 přijato, 63.7031% packet loss, time 5072336ms
rtt min/avg/max/mdev = 6.500/126.361/468.583/80.121 ms

(na všech přístrojích, ať už připojených kabelem nebo ne, plus mínus stejné výsledky)

Na infolince prý nevidím žádný problém, takže má znovu přijet technik. Jestli zase jen vymění modem a ten se po dvou týdnech aktualizuje a přestane opět fungovat, tak už fakt nevím.

Odesláno

Být to něco globálního, tak věřím, že by se problém řešil výrazně rychleji. Holt jsem si asi vylosovala černého Petra i podruhé a to na úplně novém modemu.

Jediné co mne jako sw developerku zaráží je, že evidentně nefunguje alespoň dočasná možnost vrácení funkčního firmware zpět.

Odesláno

To zní zajímavě, tušíte @Marek-26 jestli existuje nějaká reálná cesta jak toho dosáhnout?  Technik přijde až za tři dny a radši bych v mezičase měla internet než neměla. 

Odesláno

No, obávám se, že se nočním upgradem zase změní. Alespoň tomu tak dříve bylo, nevím, jak to funguje nyní.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

I já pozoruji nepříjemné krátkodobé výpadky , Hlučín, modem Compal

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community