Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,
 

snažím se své postarší mamince obnovit zapomenuté heslo od vodafonu. Když ale zadám bezpečnostní kód na stránce obnovy, nebo před 800777723, vždy mi vodafone pošle SMS, že se změna nezdařila. Kvůli zapomenutému heslu se nemohu dovolat žádnému operátorovi, protože vždy když se proklikám k mému problému, přesměruje mě to na stejnou linku, kde potřebuji heslo.

 

Upřímně nevím, co mám dělat. To mi chcete říct, že se u Vodafonu nejde dovolat PŘÍMO operátorovi?

Odesláno

stačí 3x zadat špatně heslo a hned vás to přepojí na oprátora

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

aha dobře děkuji zkusím

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community