Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

 

chtěl bych se prosím Vás zeptat a zároveň poradit. Včera jsem obdržel novou SIM kartu s novým tarifem a potřeboval bych se zeptat na pár věcí. 

 

Momentálně mám v telefonu dvě SIM karty, jedna s mým současným číslem a druhá právě s novým tarifem. Chtěl jsem si kartu aktivovat ale objeví se mi hlášení "Neznámé ICCId." pomocí SIM také nelze. Z telefonu normálně volat lze, mám to tedy brát tak, že karta je již aktivovaná? Přijde mi ale divné, že při vložení SIM karty do telefonu zde není vyžadován PIN.. Proto si, jestli aktivace proběhla nejsem tak jistý.

Nejvíce zvláštní věcí je, že číslo, které mi bylo k nové SIM kartě přirazeno se shoduje s jedním z telefonu mého otce 😶. Proto veškerá hlášení o jakékoliv informaci a změně chodí tam včetně hovorů.

Je dost možné, že jsem někde něco špatně zadal, ale netuším jak jsem k danému číslu vůbec přišel, k obálce se SIM kartou mi pracovník žádné číslo nenapsal.  (vůbec si toho nejsem vědom, a nezdá se mi, že duplikace čísel je možná a už vůbec ne s členem mé rodiny).

 

Bylo by tedy možné si převést  číslo ze staré (současné) SIM na novou SIM s tarifem? Jedná se o tarif s neomezenými daty, voláním a SMS. Co se stane s kreditem co mám na současné SIM?

 

 

 

 

Odesláno
Toto budeš muset řešit přímo s operátorem. Podle všeho to vypadá, že jsi obdržel tzv. DUAL SIM, která pochopitelně existuje (používala se tedy spíš dřív u běžného telefonu v kombinaci s autotelefonem, ale jistě i dneska nějaké využití u části zákazníků má).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Kredit po zrušeném telefonním čísle ti operátor na požádání vrátí.

PIN kódy už dnes řada operátorů na SIM kartách má ve výchozím stavu vypnuté, ale nevím jak to má Vodafone, nepoužívám.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vodafone ma stale vychozi PIN 1234

Ale pokud je za posledni dobu zmena, opravte me

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

@klima_slim možná došlo k nějakému informačnímu šumu při žádosti o novou kartu a taky je možné, že ve VF pomíchali tvoje jméno s otcovým. Tohle je potřeba vyřešit. Pokud potřebuješ ponechat své původní číslo, nemělo by být třeba ho převádět na novou kartu, jen by stačilo upravit tarif.

Na druhé straně, pokud z jakéhokoliv důvodu potřebuješ vyměnit svoji SIM kartu (třeba stará neumí 5G) a převést na zcela novou kartu své původní číslo, s největší pravděpodobností nepůjde využít novější karta, co máš teď v telefonu a budeš muset dostat další novou. V tomhle případě by ale neměly v jednom "dvojsimkáči" být v jednom okamžiku jak stará, tak nová karta. Stará se vyjme, nová vloží a aktivuje.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community