Přejít na obsah

Nový tarif /Aktivace/Převod telefonního čísla


Doporučené příspěvky

Návštěvník klima_slim

Zdravím,

 

chtěl bych se prosím Vás zeptat a zároveň poradit. Včera jsem obdržel novou SIM kartu s novým tarifem a potřeboval bych se zeptat na pár věcí. 

 

Momentálně mám v telefonu dvě SIM karty, jedna s mým současným číslem a druhá právě s novým tarifem. Chtěl jsem si kartu aktivovat ale objeví se mi hlášení "Neznámé ICCId." pomocí SIM také nelze. Z telefonu normálně volat lze, mám to tedy brát tak, že karta je již aktivovaná? Přijde mi ale divné, že při vložení SIM karty do telefonu zde není vyžadován PIN.. Proto si, jestli aktivace proběhla nejsem tak jistý.

Nejvíce zvláštní věcí je, že číslo, které mi bylo k nové SIM kartě přirazeno se shoduje s jedním z telefonu mého otce 😶. Proto veškerá hlášení o jakékoliv informaci a změně chodí tam včetně hovorů.

Je dost možné, že jsem někde něco špatně zadal, ale netuším jak jsem k danému číslu vůbec přišel, k obálce se SIM kartou mi pracovník žádné číslo nenapsal.  (vůbec si toho nejsem vědom, a nezdá se mi, že duplikace čísel je možná a už vůbec ne s členem mé rodiny).

 

Bylo by tedy možné si převést  číslo ze staré (současné) SIM na novou SIM s tarifem? Jedná se o tarif s neomezenými daty, voláním a SMS. Co se stane s kreditem co mám na současné SIM?

 

 

 

 

Toto budeš muset řešit přímo s operátorem. Podle všeho to vypadá, že jsi obdržel tzv. DUAL SIM, která pochopitelně existuje (používala se tedy spíš dřív u běžného telefonu v kombinaci s autotelefonem, ale jistě i dneska nějaké využití u části zákazníků má).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Kredit po zrušeném telefonním čísle ti operátor na požádání vrátí.

PIN kódy už dnes řada operátorů na SIM kartách má ve výchozím stavu vypnuté, ale nevím jak to má Vodafone, nepoužívám.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Centrum péče

Dobré dopoledne, @klima_slim, nejlepší bude, když nám ohledně toho zavoláte na 800 77 00 77, nebo když nám napíšete přes https://tam.je/forum/, rádi s vámi vše detailněji prověříme 🙂

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

@klima_slim možná došlo k nějakému informačnímu šumu při žádosti o novou kartu a taky je možné, že ve VF pomíchali tvoje jméno s otcovým. Tohle je potřeba vyřešit. Pokud potřebuješ ponechat své původní číslo, nemělo by být třeba ho převádět na novou kartu, jen by stačilo upravit tarif.

Na druhé straně, pokud z jakéhokoliv důvodu potřebuješ vyměnit svoji SIM kartu (třeba stará neumí 5G) a převést na zcela novou kartu své původní číslo, s největší pravděpodobností nepůjde využít novější karta, co máš teď v telefonu a budeš muset dostat další novou. V tomhle případě by ale neměly v jednom "dvojsimkáči" být v jednom okamžiku jak stará, tak nová karta. Stará se vyjme, nová vloží a aktivuje.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...