Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,jsem pod ramcovou smlouvou kterou chci vypovědět,ale majitel u kterého to mam semnou nekomunikuje. Na infolince mi bylo sděleno že bez kódu co potřebují mi nic neřeknou. Ale co mám dělat,když druhá strana absolutně nekomunikuje? Děkuji za odpoved

Odesláno

Staci znát admin heslo a vygenerovat si kód pro přenos 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
Smlouvu snad může vypovědět pouze ten, s kým je smlouva uzavřená (tedy ten "majitel") a ne běžný uživatel. A jestli s oním "majitelem" není řeč, pak holt nezbývá nic jiného, než si pořídit svoje vlastní telefonní číslo a mít nový smluvní vztah sám na sebe.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Pospisilova.leonty tohle bude oříšek. Může to zkompikovat život těm, kteří např. své soukromé číslo nechali převést pod nějakého zaměstnavatele, od nějž po nějaké době odchází a chtějí si číslo vzít zpět na sebe. Pokud zaměstnavatel (osoba oprávněná řešit rámcovou smlouvu s VF) nereaguje, pak jsi na nejlepší cestě o své historické číslo přijít.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community