Odesláno 28. července 2022 2 roky Dobrý den,jsem pod ramcovou smlouvou kterou chci vypovědět,ale majitel u kterého to mam semnou nekomunikuje. Na infolince mi bylo sděleno že bez kódu co potřebují mi nic neřeknou. Ale co mám dělat,když druhá strana absolutně nekomunikuje? Děkuji za odpoved
Odesláno 28. července 2022 2 roky Staci znát admin heslo a vygenerovat si kód pro přenos Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 29. července 2022 2 roky Smlouvu snad může vypovědět pouze ten, s kým je smlouva uzavřená (tedy ten "majitel") a ne běžný uživatel. A jestli s oním "majitelem" není řeč, pak holt nezbývá nic jiného, než si pořídit svoje vlastní telefonní číslo a mít nový smluvní vztah sám na sebe. - - - - -
Odesláno 29. července 2022 2 roky @Pospisilova.leonty tohle bude oříšek. Může to zkompikovat život těm, kteří např. své soukromé číslo nechali převést pod nějakého zaměstnavatele, od nějž po nějaké době odchází a chtějí si číslo vzít zpět na sebe. Pokud zaměstnavatel (osoba oprávněná řešit rámcovou smlouvu s VF) nereaguje, pak jsi na nejlepší cestě o své historické číslo přijít. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.