Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, nevíte jakým způsobem lze převést eSIM na normální SIM kartu, tak aby zůstalo stejné telefonní číslo?

Odesláno

Děkuji za odkaz. Aktuálně používám v současném telefonu eSIM kartu, ale koupil jsem si nový telefon a tam není možnost eSIM. Takže jaký bude postup? Mám si objednat novou SIM, poté deaktivovat tu eSIM v tom stávajícím telefonu a následně aktivovat SIM  v telefonu novém?

Odesláno

Viděl bych to stejně, jako vidíte Vy. Objednat, až dorazí, tak deaktivovat eSIM a aktivovat klasickou SIM.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Centrum péče

Pěkné ráno, v samoobsluze v sekci Služby najdete položku Potřebujete se vrátit k plastové SIM kartě?. Přes ni si objednáte novou plastovou SIM, až vám přijde domů, potvrdíte výměnu. Až v tu chvíli přestane fungovat eSIM a číslo začne fungovat na plastové SIM kartě.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community