Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, pořizoval jsem si přes CETIN pevnou (tel) linku kvůli nízké latenci a hraní akčních her přes internet, cca do května vše v pořádku, pingy max 20 ms. A teď i po výměně modemu stále několikrát do minuty ping 1000ms, to je na hraní doslova nepoužitelné. Co se děje?

Odesláno

A volal jste na podporu, poruchovku, vaseho ISP? 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Zkontrolovat na této stránce zda u vás není hlášený výpadek a pak případně kontaktovat Vodafone, může tam být třeba nějaké rušení.

https://www.vodafone.cz/vypadky/

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Jakub Kotyza Pěkný den, Jakube, vyzkoušejte prosím některé tipy ze stránky https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/nefunkcni-dsl-internet/. Zejména je potřeba, abyste připojení nezkoušel přes Wi-Fi, ale při připojení síťovým kabelem. Kdyby potíže trvaly, najdete dole na odkazované stránce kontaktní informace 🙂

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community