Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobry den,

1.8. byl hlasen vypadek exUPC internetu v Ostrave-Hostalkovicich. Od te doby to stoji za starou belu (uz 3. den). Behem dne se objevuji vetsi ci mensi vypadky ci nestability. je to na palici a vypadku si docela vsimnu, protoze pracuji z domu, stejne tak jsou pak poznat na IPTV.

 

Nevim poradne, jak vam nahlasit vypadek, vsechny sitove prvky doma mame restartnute, ale jima to pravdepodobne nebude, protoze to jsme delali jiz behem onoho velkeho vypadku a nepomohlo to.

Diky za reseni!

 

(btw. po tom, co jsem behem ledna s vami resil neco podobneho mam sto chuti divat se po jinem poskytovateli internetu). Takhle to prece nema fungovat. Stejne tak jsem nebyl uplne stastny z lednove komunikace s helpdeskem.

  • Slamb změnil název na Vypadky od 1.8.2022, Ostrava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community