Přejít na obsah

Musí se pronajímat modem ?


Návštěvník Xtrail

Doporučené příspěvky

@MaccakrrTak hlavně, jestli si uvědomujete všechny implikace. I kdyby vám to nevrácené zařízení znovu zapojili jako vlastní, s největší pravděpodobností vám přestanou chodit aktualizace firmwaru. Jak už tu zmiňoval minimálně quadra2030, může to reálně znamenat nestabilitu připojení, dokud si ten upgrade nezařídíte po vlastní ose (což je vzhledem k existujícím omezením krajně nepraktické a nákladné).

 

Problém je tu především v tom, že zatímco staré modemy běží na standardu DOCSIS 3.0, který už se nijak nevyvíjí a funguje díky zpětné kompatibilitě, funkce nového DOCSIS 3.1 se naopak průběžně nasazují a s tím, jak jsem pochopil, musejí držet krok i modemy.

 

A mimochodem, dá se samozřejmě jednat i o celkové ceně tarifu včetně pronájmu. Já jsem při výměně modemu rovnou řekl, že víc než doteď platit nechci. Domluvili jsme se.

Upraveno uživatelem janmichaelvincent
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby mu ho náhodou zpátky vzali, tak si myslím že aktualizace fungovat budou, protože je to stále stejný typ modemu, který Vodafone provozuje, 

Jenže to celé dopadne tak, že zaplatí pokutu a modemu už mu do sítě Vodafone zpět nevezme.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumím. To je právě ten nešťastný přístup Vodafone. Proč mi proboha to zařízení sami neprodají a neaktualizují si to jak potřebují.... Vždyť by to tomu zákazníkovi bylo jedno.  Já si myslím, že jejich systém když to zařízení bude "od nich ale moje" nepoznají. Nebo snad myslíte, že tam bude někde poznámka "toto je vlastní zařízení?"  Pokud bych měl od nějaké jiné firmy / výrobce tak zřejmě ano, ale na síti to bude prostě Vodafone station, ne? Podle mě když mi jej jednou zapojí, tak už nikdy nepoznají, že je moje (to zařízení). 🙂 
 

  • Souhlasím 1
  • Haha 1
  • Start Fibre
  • -
  • -
  • -
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro inspiraci uvádím část komunikace ohledně žádosti o připojení kradeného (nevráceného) zařízení:
"Vážený pane, velmi se omlouváme, ale níže uvedené zařízení je v naší databázi vedeno jako nevrácené. Navíc je toto zařízení stále majetkem naší společnosti, nebylo prodáno."

  • Souhlasím 1
  • Děkuji 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BTW:  Když mi jej nezapojí tak odejdu. Všechno jednou končí. Když jsem z České Spořitelny dostal po 3 letech dostal odškodění, tak Vám garantuji, že mi jej dá i Vodafone. Bylo to v docela podobném případě. Právo bylo na mé straně a posledním krokem byla předžalobní výzva. Nebyl jsem ani jejich klientem, nakupoval jsem státní dluhopisy a oni furt šli jako firma co ověřovala mou totožnost po mém  emailu, který jsem jim nechtěl dát kvůli spamu. Pak mi posílali nějaké nabídky pár let, pár let jsem volal na infolinku, mluvil s ombudsmanem a dopadlo to super. Věřím, že i zde nakonec budu spokojený 🙂  Stále čekám kdy mi od ČS přijde email, abych jim zdvojnásobil taxu toho odškodnění a furt nic. 

před 23 minutami, marian.lozi napsal:

Pro inspiraci uvádím část komunikace ohledně žádosti o připojení kradeného (nevráceného) zařízení:
"Vážený pane, velmi se omlouváme, ale níže uvedené zařízení je v naší databázi vedeno jako nevrácené. Navíc je toto zařízení stále majetkem naší společnosti, nebylo prodáno."

To je blby teda 😃 . Otazkou je, ze mym dalsim dotazem na Vodafone bude, zda se pri nevraceni koncovyho zarizeni a zaplaceni pokuty vzdavaji naroku na jeho vlastnictvi. Muzu se jich ptat do nekonecna. Je dobre ze to tady pisete.... Diky.

Upraveno uživatelem Maccakrr
  • Start Fibre
  • -
  • -
  • -
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MaccakrrProč by vám tam Vodafone posílal aktualizace, když to je vaše vlastní zařízení? Berte to tak, že za ten pronájem si kupujete i softwarovou podporu.

A samozřejmě, že v systému mají poznámku, kdo používá vlastní a kdo pronajatý modem. Vodafone Station je sice Vodafone Station, ale vy jste zrušil pronájem. Máte fakt úsměvně naivní představy. 🙂

 

Stejně tak mají spoustu zákazníků s Compaly, některé od dob UPC (odkoupené), některé pronajaté. HW stejný, ale evidentně někdo si za ně pravidelně platí a někdo ne.

 

Dokonce i technická podpora se liší podle toho, jestli máte zařízení svoje nebo ne. Takže si pište, že si evidují, kdo funguje v jakém režimu.

 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

(Jsem ještě nepřišel na to, jak tady na někoho reagovat jako odpověď). 

@janmichaelvincent

Tohle je už nad moje síly. Zase. Faktem je, že mám právo mít své zařízení. Firma co poskytuje připojení jej neprodává, abych mohl mít své. Kde je chyba? Všechno následující už je jen příčinou této stupidity firmy Vodafone. Mohu reagovat na Váš konkrétní komentář, ale připadá mi to stále dokola a tedy již zbytečné. Hlavně mi prosím nepište, že je to proto, že se mi to nehodí. 🙂 Já tady nepíši proto, abych se s někým přel. Jak říkám. Fakta, fakta, fakta. V jistých věcech, ale máte pravdu, že jsem možná naivní. To však stále nic nemění na podstatě / příčině toho problému.

  • Start Fibre
  • -
  • -
  • -
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže napíšu ještě jednou to samé co jsem psal o pár stránek dále. 

Tak ten tvůj postup vyzkoušej, a poděl se o výsledek.

Určitě to těch cca 5 lidí co mají stejný "problém" ocení.  A třeba potom vás potom bude i víc.

Tady na fóru to opravdu nevyřešíš. Teorie je teorie, ale praxe teprve ukáže.

Upraveno uživatelem Sparrow
  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Praha 10
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MaccakrrAle já tu taky říkám pouze fakta. Neříkám, jestli se mi osobně pronájem líbí nebo ne. Taky jsem měl tak 10 let vlastní modem a fungovalo to. Faktem ale je, že s vlastním modemem dostanete od Vodafonu omezenou podporu. A v dnešní době to je potenciálně větší problém než dřív.

před 2 minutami, retron napsal:

@janmichaelvincentco to je za blbost? mě na odkoupený Compal updaty pravidelně chodí

Ok, tak to berte jako hypotetický případ, který by mohl nastat. Protože povinnost vám ty updaty dodávat Vodafone nejspíš nemá. Ve smlouvě je dané, že technickou podporu na vlastní zařízení neposkytuje.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...