Přejít na obsah

Musí se pronajímat modem ?


Návštěvník Xtrail

Doporučené příspěvky

před 5 minutami, tomus napsal:

Tak to jsem zvědavý jak to nakonec dopadne, protože informaci od jednoho operátora na telefonické lince já bych určitě už po svých špatných zkušenostech nevěřil.

Mimochodem jaká je vlastně ta pokuta za nevrácený modem Vodafone station ?

Máte pravdu. Proto rozhovor s infolinkou nedopadnul, jak jsem předpokládal. Vzhledem k mému případu je nutné to řešit písemně což i požaduji již od začátku. Nevím co si paní na druhé straně e-mailu myslela. Tedy vím - že se mne zbaví,

Pokuta je napaána ve smlouvě o pronájmu zařízení a podle infolinky je 2.800.  Smlouvu mi paní částečně četla, protože mi jí Vodafone odmítnul zaslat na e-mail.  Údajně je v aplikaci můj vodafone, kterou nepoužívám. Mě stačí faktura na e-mail víc jak 12 let a na tom taky nehodlám nic měnit. 

  • Start Fibre
  • -
  • -
  • -
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám první vážnější kopii mé komunikace. Vodafone si myslí, že budu vše od začátku vysvětlovat nějaké další osobě na reklamačním. Nebudu. Přičemž kdyby měli aspoň trochu proklientský přístup, tak mi od začátku odpovídají férově, nevyhýbavě a nebo třeba i na to na co se ptám. Není, opravdu není můj problém, že někomu jasně řeknu, že můj problém je složitější, napíši mu jej a on se pak rozhodně nesmyslně. To by si měl udělat pořádek Vodafone. Zažádal jsem tedy, aby to paní laskavě odeslala tam, kam mě sama odkazuje. v podstatě se jedná jen o předání konverzace dál . Předpokládám, že aspoň tohle Vodafone zvládne.

Dobrý den,

 

předpokládám, že zvládnete Vašemu právnímu či reklamačnímu oddělení tuto diskuzi předat. Já jsem již od začátku trval na tom, že chci jednat písemně a odkázala jste mě na infolinku kam jsem nechtěl. Podle zákona je toto Váš komunikační kanál, kontaktní e-mail a proto Vás žádám, abyste tuto komunikaci zaslala na příslušené oddělení, které uznáte za vhodné. Nehodlám, opravdu NEHODLÁM to zase vysvětlovat někomu od začátku jen proto, že jste mě od začátku neposlouchala a odpovídala mi nejprve vyhýbavě, pak se mě snažila zbavit přes infolinku a teď si myslíte, že to budu někomu od Vás vysvětlovat od znova? To nemyslíte Vážně. 

Důrazně Vás žádám, aby jste tuto naši konverzaci zaslala na příslušné oddělení. Je to v rámci jedné - Vaší firmy. Děkuji.
 

Ještě mám tyto doplňující dotazy:

1."Odkoupená zařízení se zároveň ke službě nedají použít, o čemž informujeme i na našem webu zde." Pokud se dobře dívám tato Vaše věta není pravdivá. Doslovně píšete: "

Dříve odkoupená zařízení a případně jiné modemy pro technologii DOCSIS musejí splňovat Požadavky na zařízení (v části DOCSIS), a proto je v některých případech není technicky možné navést k existující nebo nově pořizované službě. "


Z jaké části této věty plyne, že nemohu použít Vaše dřívější zařízení Vodafone Station? Pokud je zařízení původem Vaše, splňuje podmínky uvedené v odkaze na "Požadavky zařízení" . Právě proto je to tam takto napsáno. Věta je myšlena kvůli kompatibilitě, ne z důvodu toho, že je zařízení odkoupené, či zaplacené / odepsané pokutou a tedy vyřazené z Vašeho systému.

Jestliže mi bylo na infolince sděleno, že zaplacením pokuty za nevrácené zařízení Station se vzdáváte právního nároku na zmíněné zařízení a zároveň právního nároku jej po mě požadovat. Z toho plyne i má otázka následující:

2. Na základě čeho mi odmítnete zapojit mé koncové zařízení, které se po zaplacení smluvní pokuty stane mým majetkem nebo majetkem toho, který toto o tom zařízení prohlásí? Vy to zařízení za Vaše prohlásit nemůžete, domnívám se.  Podle rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu Číslo jednací ČTÚ 38 884/2022-624/IV. vyř. StM jste povinni mi mé vlastní zařízení zapojit. Je jedno jak jsem k zařízení přišel, pokud jej označím za vlastní a nemáte na něj viz bod. 1 výše právní nárok a tedy jste povinni mi jej zapojit. Číslo zařízení lze bez problému, jako u jiných operátorů zase do databáze přidat / zaregistrovat stejně jako vlastní zařízení Fritz!box aj. které také tuto registraci u Vás potřebují.

Zvládnu to i více rozvést:

"Pokud zařízení odepíšeme z důvodu toho, že nám nebylo zákazníkem vráceno, vystavíme Dohodu o narovnání škody, kdy nám je uhrazena cena za zařízení. Pro další účely ale není zařízení opět možné využít." Toto lze uplatnit pouze v případě, že je zařízení Vaše avšak obávám se, že s uhrazením smluvní pokuty zříkáte jejího vlastnctví / exaktně jste řekli "právního nároku na něj".  Toto zařízení pak nemůžete po mě ani právně vymáhat, není na základě čeho. Pokud to stejné zařízení označím za mé zařízení, jste povini mi jej zapojit pokud je kompatibilní podle Vašich podmínek DOCSIS.
"Není možné jej následně použít pro využití služeb. Dle sériového čísla jej máme vedené právě jako ne odkoupené zařízení (jelikož je do odkupu neposkytujeme) ale jako zařízení odregistrované z důvodu ztráty, nevrácení včas a podobně." Rozumím Vám, ale to nic nemění na tom, že mám právní nárok to stejné své zařízení podle ČTÚ použít. Nemůžete Vaše podmínky stavět nad znění zákona nebo evropské legislativy. Takhle to opravdu nefunguje. V systému jste schopni ty data upravit, opravit stejně jako zařízení přidávat či odebírat. 

Děkuji Vám za odpověď a přeji hezký víkend.

  • To se mi líbí 1
  • Haha 1
  • Start Fibre
  • -
  • -
  • -
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládá se do té doby než se zařízení objeví. V tom případě je to zařízení opět naživu, ale bez právního nároku a vlastnícví firmy Vodafone. Toto zařízení pak můžu prohlásit klidně na četsné prohlášení za své. Doložím to i tím, že budu mít fakturu na to, že jsem zaplatil původnímu vlastníkovi pokutu za způsobenou škodu. 

  • Start Fibre
  • -
  • -
  • -
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maccakrr

Jen tak ze zvědavosti jsem si tu celou anabázi pročetl, a musím konstatovat (bez urážky), že je to celkem čtivý román. Knížka, která upoutá. Opravdu. A i vám celkem fandím. Také mě zaráží to velké množství volného času, kterým disponujete. Já ho nemám. (a celkem jsem tomu i paradoxně rád). 

Ovšem nutně mě napadá jedna otázka: Plánujete ten váš vlastní modem zprovoznit ještě letos, nebo až někdy jindy, za dlouho? 

PS: je to OT, vím. Ale mě to nedalo.

  • Děkuji 1
  • Haha 1
  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zařízení lze registrovat protože je kompatibilní DOCIS a je zvoleným zařízením koncového uživatele podle směrnice EU. Zařízení sice nejde odkoupit to je pravda, ale to nic nemění na tom viz první věta. Zákon neřeší jakou formou jsem jej nabyl a pokud firma Vodafone nebude poškozená / zaplatním pokutu, právní nároky budou narovnány.

  • Start Fibre
  • -
  • -
  • -
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

30 minutes ago, Maccakrr said:

Je jedno jak jsem k zařízení přišel, pokud jej označím za vlastní a nemáte na něj viz bod. 1 výše právní nárok a tedy jste povinni mi jej zapojit.

Naivna predstava, ale nech sa paci, mozete zazalovat VF CZ na sude.. mimochodom, Vodafone Station router nemozete legalne zakupit, kedze nie je v predaji nikde v EU, takze dokazovat legalnost nadobudnutia modemu takymto sposobom  (na zaklade ktorej ma byt ta udajna povinnost operatora) je velmi otazna, nehovoriac o vasom dokazovani nejakym lajstrom za uhradenu pokutu (to je vec medzi vami a povodnym ucastnikom sluzieb VF CZ, ktory nevratil modem, ten ucastnik vam predal predmet, ku ktoremu nema vlastnicke pravo ani po zaplateni pokuty, tusim sa tomu hovori podvod).

P. S. nemam nic spolocne s VF CZ.

Upraveno uživatelem quadra2030
  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Ivo Mašek napsal:

Maccakrr

Jen tak ze zvědavosti jsem si tu celou anabázi pročetl, a musím konstatovat (bez urážky), že je to celkem čtivý román. Knížka, která upoutá. Opravdu. A i vám celkem fandím. Také mě zaráží to velké množství volného času, kterým disponujete. Já ho nemám. (a celkem jsem tomu i paradoxně rád). 

Ovšem nutně mě napadá jedna otázka: Plánujete ten váš vlastní modem zprovoznit ještě letos, nebo až někdy jindy, za dlouho? 

PS: je to OT, vím. Ale mě to nedalo.


Já to psal už včera, i ta Česká Spořitelna mě po 3 letech finančně odškodnila. Pro mě už není podstatné modem zprovoznit ale domluvit se jak to teda bude. Dokud budu mít pocit, že mám důvod se na něco ptát a neuznám za vhodné, že je pravda na straně Vodafone a nebo dokud se sám neunavím. I to je možné.  Uvidím jak rychle budou reagovat. Nevím co se stihne dřív. 🙂 

Že nejde legálně zakoupit? Já si fakt tady v té diskuzi připadám, že si ze mě děláte srandu. že ta diskuze není relevantní.

https://aukro.cz/modem-router-vodafone-station-pro-pevny-internet-kabel-7059946694

Ptám se, je to legální cesta? Je protože ten člověk, nebo někdo od něj tu pokutu za nevrácení zařízení mohl zaplatit. 

Za to pětikilo si je můžu kupovat donekonečna, stačí mít or prodejce doklad o zaplacení té pokuty 2.800 Vodafone. 🙂  Čili i když odejde, tak to zvládnu vyřešit. Kdyby odešel. Nebo si od nich pronajmu druhej a otočím to znovu....

  • Souhlasím 1
  • Haha 1
  • Start Fibre
  • -
  • -
  • -
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...