Přejít na obsah

Musí se pronajímat modem ?


Návštěvník Xtrail

Doporučené příspěvky

jo Karneval to mi připomnělo další vzpomínku. tenkrát UPC "spolklo" myslím 2 firmy Kabel NET ( nebo Kabel + ??? ) a Karneval a než se všechny databáze a systémy převedli pod UPC. 

Tak tam byli 2 zaměstnané 2 ženské které měli přístup do systému těch firem, ale hlavně s tím uměli dělat. 🙂 neměli klidnou ani dovolenou protože pořád jim někdo volal, že to nemůže něco najít.

 

Ty 2 roky co jsem tam dělal mi dali nahlédnout do mašinérie trošku větší firmy a to je opravdu jen pro otrlé. Dneska bych to asi nedal. Ale byla tam sranda.

Zvlášť když vedle na dohledovém centru došlo k nějakému hodně velkému průs....  a začali hledat někoho kdo u mí Italsky nebo alespoň perfektně Anglicky, protože zvonil telefon z Liberty Global 😄   Zažil jsem jak vypadl půlce Prahy internet, protože při pracích u Botyče nakopli otiku vedoucí od nás, uloženou ani né 1 metr pod chodníkem 😞

 

Ale to už jsem hodně OT, omluva

Upraveno uživatelem Sparrow
  • To se mi líbí 1
  • Děkuji 2
  • Haha 1
  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Praha 10
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, vím že v tom figurovali ty firmy a sled už si nepatuji. Pletou se mi kabel net a plus. Protože myslím, že jedna z nich byla vzduchem a prodávali jsme na ně v bazaru Yagi antény s dekodérem 😄 Kuja to už jsem starej 

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Praha 10
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to byl Kabel net, ale žádné dekodéry v těch anténách nebyly, vysílalo se analogově a nekódovaně, také jsem jednu kupoval, byl tam jen převaděč z pásma tuším 2,1 GHz do UHF pásma.

A Karneval zase pohltil společnost Intercable, díky tomu v roce 2003 zavedli kabelový internet a už tehdy se platila za modem vratná záloha 1000 Kč a měsíční poplatek 50 Kč, což byly tehdy úplně jiné peníze a dnes po více jak 20 letech mají uživatelé problém zaplatit 70 Kč  za modem a ještě někteří vymýšlejí takové kličky že modem nevrátí, zaplatí pokutu a Vodafone jim ho pak připojí jako jejich vlastní 😁 tohle se za těch 20 let co si pamatuji nikdy nestalo, pronajaté nevrácené zařízení vždycky zůstalo viset na blacklistu bez ohledu na to zda byla zaplacená pokuta nebo ne, ta se kolikrát vymáhala i exekučně.

A i kdyby se to někomu podařilo, tak při ceně pokuty 2800 Kč je návratnost takové investice skoro 3,5 roku a za tu dobu už mu nebudu být klidně několikrát porouchaný nebo vyměněný, protože ty wi-fi modemy z integrovaným routerem jsou přece jenom složitější a náchylnější na poruchy, než ty původní obyčejné hloupé modemy

  • Souhlasím 1
  • To se mi líbí 1
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se stejně divím, že existuje tahle separátní položka na pronájem modemu místo toho, aby existovala jedna cena za tarif, ve které je zahrnuté i nutné zařízení. Provozovat vlastní zařízení, u kterého poběží zastaralý, dříve nebo později, děravý firmware, které navíc Vodafone kdykoliv může vypnout (zvláště relevantní v době, kdy se upgraduje síť a čeká se vypnutí DVB-C a přechod na Docsis 4.x), to bych osobně opravdu nechtěl ani zadarmo:) Ať se to komu chce líbí či nikoliv, Docsis nebyl navržený na provoz uživatelských zařízení.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, janmichaelvincent napsal:

Chápu frustraci z komunikace s korporátem, ale jestli jste s nimi nikdy neměl reálně problém, řekl bych, že touhle formou komunikace, co jste tu zveřejnil, si je zbytečně antagonizujete. Zase, nehodnotím, kdo je tu v právu, ale když si představím, že jsem na druhé straně, asi bych se na vaše emaily moc netěšil. Je evidentní, že se snažíte najít loophole v pravidlech, která byla zamýšlena jinak, tak nemůžete očekávat, že vám to naservírují rovnou na talíři.

Na druhou stranu, pokud dosáhnete svého, bude to opravdu zajímavý precedens, takže chápu, že v tom vidíte smysl.


Rozumím, ale já bohužel nebyl ten první kdo to tzv.  potento.  Ta má zveřejněná komunikace musí vypadat, že jsem byl arogantní už od začátku, nebyl. Dokonce byla aj šance, že bych ten pronájem vzal. I když malá. Na všechny mé otázky jsem se ptal proto, protože co se týká O2, Vodafone a T-Mobile jsem paranoidní.  Přitom jinde to takto nemám. Ale u těchto musí být člověk z podepisováním a odsouhlasováním věcí po telefonu fakt opatrný. Zpravidla říkají jen polovinu pravdy, nebo dělají jiné obstrukce. To tady nemusím rozepisovat, to víme všichni. Holt s čím kdo zachází s tím taky schází. Já se přirozeně teď už chovám tak, jak se ke mě zachoval v odpovědích Vodafone. 

Můj první dotaz nebyl nijak náročný, kde jsem první větě, nebo ve druhé, to je jedno, uvedl, že to záměrně řeším písemnou komunikací a nechci volat na infolinku.  Podpora mi na dotaz zda připojení po výměně modemu bude aspoň stejné kvality jako předtím odpověděla "že budu spokojený"  Slovo spokojený se nedá nijak měřit. Je to subjektivní pocit (to tady dávám jen pro ostatní rejpaly i když oni si i tak něco najdou). Ostatní odpovědi, přestože otázky byly slušné, byly obdobné, vyhýbavé, nebo odkazovaly na podmínky, kde  ty informace nebyly úplné a nebo odpověď chyběla (například reakce na to zda budu nějak měnit smlouvu nebo něco, aby mi to poslali dopředu abych si to mohl přečíst - nedostal jsem nic - "Smlouva o pronájmu zařízení" jak jsem později zjistil je potřeba)

Na můj druhý dotaz, respektive odpověď na odpověď bylo zopakování toho prvního + nějaké další otázky které vznikly z toho, že ta první odpověď byla podivná, protože jsem relevantní odpověď nedostal. 

Druhá odpověď od podpory byla stručná, že mě paní předává na tel. podporu a zavolají mi.  Aneb když chcete někoho pokazit, tak udělejte přesně to co nechce. 

S tel. podporou jsme zjistili, že ten hovor je oboustranně nonsense. Tak jak jsem psal již v prvním e-mailu.  Paní mi četla smlouvu o pronájmu zařízení, kterou jsem chtěl zaslat na email. 😄 A vynechala nějaké body, zrovna ty co mě nejvíc zajímaly, doptal jsem se. Dobrým zjištěním je třeba to, že když jsem paní na telefonu slušně řekl, že bych si přál, abych třeba na otázku s tou kvalitou očekával normální jednoduchou odpověď stejně jako i na jiné, tak se ta informace dostala dál k té paní co mi psala v řádu snad hodiny.  A po té mi podpora na emailu odpověděla v podstatě normálně - a byla to ta stejná osoba jako z té první písemné odpovědi. Na poprvé to prostě nešlo..... Nevím proč. Přece ten první kontakt je v každým byznysu klíčový..

 

Jenže když už někdo na začátku je mírně "pokažený" z toho, že mu chcete nacpat pronájem. Více "pokažený" z toho, že všichni víme jak tenhle byznys O2, T-Mobile, Vodafone funguje co se týká cen. A nakonec podpora - komunikace po e-mailu odpoví v podstatě tak že Vám neodpoví a završí to tím, že Vás dá na infolinku když jí předtím požádáte, že tam nechcete...... 🙂  To je opravdu těžké. Já chápu že většině lidí je to jedno (říká se to kulantně i tak, že prostě nejsou tak bystří). Ale buď ta firma chce být pro všechny a nebo ne. Já třeba jako firma nechci být pro všechny, umím říct zákazníkovi, že to nechci dělat. Zdůrazňuji, že jsem v té firmě kde pracuji zaměstnanec. A to mám na starosti koncáky, střední a nejvyšší vrstvu o nichž se tvrdí, že je s nima jednání nejhorší. Není, když mluvíte narovinu ........ a teď se dostáváme k pointě Vodafone a jeho podpora - tak i ta nejvyšší vrstva "sežere" všechno. Protože to vycítěj, jsou chytří a vědí že z nich nedělám blbce (Vodafone ze mě). A když je někdo pro koho nechci dělat - univerzální odpověď je "my to nezvládneme, je spousta firem, zkuste to jinde"  Tohle by se měli u Vodafone naučit. To je základ. 

Antagonizujete jsem si musel najít ve slovníku - a zase jsem něco díky tomu všemu naučil 🙂 Nevím jestli při tom všem je to dobrý price - reward, ale tak to beru. 🙂 

Už se mi nechce číst co jsem teď napsal, tak doufám že to bude dávat smysl. 🙂  Už by to bylo moc energie při sobotě. 😄


 

Upraveno uživatelem Maccakrr
  • Start Fibre
  • -
  • -
  • -
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MaccakrrJá mám opakovanou zkušenost (nejen u Vodafone), že spousta lidí prostě nedokáže komunikovat přes email. Jako kdyby tam byl nějaký problém s porozuměním textu, nebo co.

Typicky napíšu něco, co má více odstavců s několika dotazy. Když mám štěstí, odpoví mi tak na jeden. A to ještě ta odpověď může být úplně k ničemu. 🙂

Přitom by člověk řekl, že email má jenom samé výhody. Máte všechno zaznamenané, nemusíte diktovat věci jako blbec, máte čas si odpověď rozmyslet, nemusíte hledat vhodnou chvíli pro obě strany pro uskutečnění hovoru.

  • Souhlasím 1
  • Nesouhlasím 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz nemus mluvit, tak jo... Ale kdy to umis urcite je lepsi hovor, citis emoce protistrany a muzes hovor menit behem koumunikace, kdyz necemu nerozumis , muzes se dotycneho zastavit  a pozadat o vysvetelni...

ver nebo never nikdo nechce cist dvoustrankovy elabobrat...

Upraveno uživatelem kotasek
  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se na infolinku píše email, tak by to nemělo mít hodně odstavců ani být moc dlouhé - pak to na druhé straně čtou ob 2 řádky a odpoví na polovinu věcí, nebo na něco úplně jiného.

Ale hodně firem email infolinky už zrušilo, třeba tmobile.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...