Odesláno 4. prosince 2022 2 roky @tomus myslíte toto? Podle přehledu nemám žádné připojené zařízení, i když jsem to používal už minimálně na 2. Takže nemám vůbec tušení, co má přehled reprezentovat 🤯 ….
Odesláno 4. prosince 2022 2 roky Ano myslím tuhle tabulku, někteří klienti si také stěžovali že tam nic nevidí a museli to řešit s vodafonem, já tam třeba svoje zařízení vidím. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 5. prosince 2022 2 roky Centrum péče Dobrý den, @grajca, v tom případě nám prosím ohledně toho zavolejte na 800 77 77 31 nebo nám napište přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 7. prosince 2022 2 roky Dobrý den @Martin - Vodafone, Vaši kolegové mi už vymazali registrovaný telefon v seznamu zařízení, protože já to nejsem schopný udělat, protože tam žádná zařízení nevidím. Přijde mi opravdu tristní, že nejste schopni odstranit tuto chybu, která se podle vlákna v TECHFORUM datuje k srpnu. A místo toho řešíte sekundární problémy, které odhalují další chyby. Zajímalo by mě, u kolika zákazníků (uživatelů Apple zařízení) byla chyba MG004 detekována správně jako Nezabezpečené zařízení nebo Rootnuté zařízení ...
Odesláno 23. února 2023 2 roky Dobry vecer, mam uplne stejny problem. Na jednom tabletu bezi normalne a v aplikaci ho vidim, druhy hlasi chybu mg004. Nelze se dostat dal. Ani nikde nevidim kde bych mel zarizeni pridat? Je k tomu nejaky figl nebo jej mam nekde autorizovat, aby se pridalo i v aplikaci?
Odesláno 24. února 2023 2 roky V 5. 12. 2022 v 8:20, Martin - Vodafone napsal: Dobrý den, @grajca, v tom případě nám prosím ohledně toho zavolejte na 800 77 77 31 nebo nám napište přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to 🙂 @Lucckssp platí to, co Martin radil. Viz výše. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.