Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

měl bych dotaz, zda se dá nějak řešit přehřívání a zamrzání set-top boxu (basic varianta). Přijde mi, že STB se často přehřívá (na dotek je velmi horký) a několikrát do týdne se stane, že STB zamrzne, zasekne se obraz a několik minut trvá, než se STB vypne a opět zapne. Obvykle se to děje buď při zpětném sledování, nebo při sledování Youtube. Internet mám 1Gbit/s, tedy v tom by problém být neměl. Mohu to nějak řešit nebo je to spíše na technickou podporu, případně reklamaci?

Děkuji

Odesláno

Jestliže komponenty uvnitř při zátěži mají okolo 50°C, není to přehřívání a přes kovový obal se box zároveň chladí. Prostě STB postavte volně, aby kolem něj mohl proudit vzduch. Co se týče zasekávání, tak je otázkou, zda se to děje při stejných činnostech nebo víceméně náhodně. V případě, že se to děje náhodně bez zjevného společného jmenovatele, bude nalézt příčinu velmi těžké a většinou se začíná výměnou HW, jelikož je to nejjednodušší a nejrychlejší řešení, které vyloučí rovnou velkou spoustu teoretických příčin. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community