Přejít na obsah

výpadek Infolinky a Vodafone Tv ???


Přejít na řešení Vyřešil kautskym,

Doporučené příspěvky

Ahoj, nyní mi nefunguje Vodafone TV (přes box) , "zaříení je v offline režimu", netflix ale funguje.

Rozhodl jsem se zavolat na Vodafone linku , ale 800 777 777 z o2 čísla nefunguje, 776977100 taky ne , 800 777 777 z vodafone čísla nefunguje, 776977100 taky ne. Co se děje ?

 

 

edit:

*77 funguje, ale ostatní ne

Jo, a tv je OTT, internet exUPC 150

Upraveno uživatelem Daviddvbc
  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61407-v%C3%BDpadek-infolinky-a-vodafone-tv/
Sdílet na ostatní stránky

Restartuj modem a pak i setobox. Já měl dnes stejný problém.

BTW kontaktoval jsem Vodafone přes chat v app Můj Vodafone a operátorka během cca hodiny volala zpět. Modem by se prý měl občas zrestartovat, že když je dlouho v provozu, tak se zhorší kvalita signálu a setobox je první, kdo tu zhoršenou kvalitu rozezná a hodí se do offline. Jak jsem koupil, tak prodávám, toto není mé moudro.

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61407-v%C3%BDpadek-infolinky-a-vodafone-tv/#findComment-457262
Sdílet na ostatní stránky

mě OTT Voadone TV na VTV box základ funguje, ale mamince taky nefunguje jak základ tak i premium

mě infolinka 800770077 na Vodafone funguje jak z pevné linky tak z mobilu

 

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61407-v%C3%BDpadek-infolinky-a-vodafone-tv/#findComment-457266
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem se z pevné linky přes *77 dvakrát dovolal, ale pouze k hlasovému automatu, který mi v prvním případě pět a v druhém dvacet minut sděloval, že se mi někdo bude věnovat, ale všichni operátoři teď mají plné ruce práce, načež utichl

 a telefon zůstal hluchý, přestože k ukončení hovoru nedošlo.

 

Po restartu STB je hláška SA005:Nastavení nelze dokončit. Kontaktujte nás (proto jsem jim volal).

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station, Set-top box Premium
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61407-v%C3%BDpadek-infolinky-a-vodafone-tv/#findComment-457267
Sdílet na ostatní stránky

  • Řešení

je celorepublikový výpadek , až to opraví , půjde to všem i bez té chyby SA005 🙂

image.thumb.png.f1aa9d86f5462ac64378ee1a40ce973d.png

Upraveno uživatelem kautskym
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61407-v%C3%BDpadek-infolinky-a-vodafone-tv/#findComment-457268
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...