Přejít na obsah

Faktury po ukončení smlouvy


Doporučené příspěvky

Návštěvník Christian

V dubnu 2022 jsem volal na zákaznickou linku že chci vypovědět tarif na 2x SIM tarifech (obě na neomezená data).

Bylo mi zděleno, že bohuže jsem akorát po zůčtovacím období, takže mi napálí jeětě plnou fakturu (i když byly obě karty neaktivní - již jsem byl v Irsku).

Další měsíc jsem tedy volal, abych ty karty zrušil (tentokrát před zůčtovacím období) - protože nemohou udělat požadavek. Kdyby náhodou klient zapomněl a Vodafone by si mohl naúčtovat další fakturu (moje faktura byla pouze 2-2.5tis).

Přišla mi tedy "poslední faktura", kterou jsem ten stejný  den zaplatil s tím, že je to vyřešené.

Další měsíc na to mi přišla další faktura. Takto se to děje každý měsíc. Několik desítek zaměstnanců z Vodafone linky mě ujištovalo, že už je to vyřešené a že faktura bude vystornovaná a já nevím co. Ale pokaždé další měsíc mi něco dojde.

Září 2022, došla mi další faktura. Tentokrát na 300-400Kč. Říkal jsem si, že bych toto už zaplatil, nemám nervy tam non-stop volat. Ale co když dojde další měsíc, jak tomu bylo doposud.

Jejich "smlouva bez závazku" je největší lež co jsem kdy slyšel.

Teď jsem v Irsku a jejich linky zdarma nejsou zdarma. Volám jak na *77 tak na +420 800 atd a i na tu "ze zahraničí" a pokaždé mi zahlásí že nemám dostatek kreditu (jednu SIM změnili na kreditovou, pro jistotu abych jim mohl volat, jelikož mě bylo jasné, že zase něco pokazí).

Takže mám na sobě faktury, a teď asi i upomínky za něco co má být 4-5 měs. zrušené. 

Je tento trik jak obírat klienty normální? Stojí jim to za těch "pár kaček" - nebo když takto oberou 100 tis lidí, tak ono se to asi vyplatí.

Netuším co mám teď dělat.. Doletět zpět do ČR abych jim zavolal mi výjde dráž než ta samotná faktura.

Chytře na stránkách nemají emailový kontakt - takže asi budu čekat na exekuci a pak to potahat přes soudy? Díky za radu.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61412-faktury-po-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Faktury po ukončení smlouvy

Ze zahraničí volejte na +420 776 977 100, nonstop , Cena je vám účtována jako odchozí hovor do ČR dle vašeho roamingového tarifu.

Jinak já osobně už bych nikam nevolal když to nikam nevede, ale raději napsal doporučený dopis s reklamací, pokud to nezabere tak se obrátit na Český telekomunikační úřad, tedy za předpokladu že smlouva byla ukončena správným způsobem podle všeobecných obchodních podmínek Vodafone.

A pro příště, nejjednodušší a nejrychlejší způsob jak zrušit telefonní číslo je, převézt ho na jiného operátora, třeba na nějakou předplacenku a tu pak třeba zahodit, za tři dny je po problému, doplatíš poslední fakturu a čau.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61412-faktury-po-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-457344
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Christian Pěkný den, obecně platí, že když se s námi domluvíte na zrušení telefonního čísla, tak běží výpovědí doba (až 30 dnů), během které číslo zrušíme. Protože služby účtujeme zpětně, tak je potřeba myslet na to, že poslední vyúčtování vystavujeme až poté, co fakticky ke zrušení dojde. Někdy se stane, že na to zákazníci zapomenou... To ale nevypadá na tento případ. A to, co popisujete, rozhodně není běžná situace.

Volat nám nemusíte, vše nám můžete popsat do kontaktního formuláře na https://tam.je/forum, pokud byste už u nás neměl aktivní vůbec žádné služby, tak nám prosím napište na pece@vodafone.cz a k popisu situace přidejte také telefonní číslo, kterého se to týká a první a třetí číslici z hesla, kterým jste se ověřoval na Lince péče o zákazníky. Díky tomu zjistíme, co se stalo a pomůžeme vám. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61412-faktury-po-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-457379
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...