Odesláno 9. září 2022 2 roky Dobrý den, na internetu i v aplikaci nemůžu nastavit vůbec žádné služby, jen mi to píše že jakmile vyřídí předchozí požadavek tak to bude možné, ale tohle tam mám snad 2-3 měsíce a furt se nic neděje, napadá někoho co s tím? Dekuji
Odesláno 9. září 2022 2 roky Zavolal bych si na infolinku Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Odesláno 9. září 2022 2 roky přesně jak říká @Tube zavolat na infolinku nebo zajít na prodejnu Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 12. září 2022 2 roky Centrum péče Dobré dopoledne, @Kristýna Průšková, tahle hláška značí nějakou nedokončenou změnu. Bude potřeba, aby se na to podívali přímo naši specialisté - zavolejte nám proto na 800 77 00 77, případně nám napište přes https://tam.je/forum/, postaráme se o to 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.