Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

- Problém s přihlášením, kdy se dostanu na tuhle obrazovku a dál se nic nedá dělat. (250)

- Přišla mi od vás sms že potřebujete OKU našel jsem ale nevím kde jej zadat, když přihlásit se nemohu.

- USB stick s simkou už mi přišel, nainstalovalo se vše jak mělo jen to požaduje přihlášení o kterém zatím nic nevím.

- RED DATA+, 10 Gb s USB modemem

Snímek obrazovky (250).png

Odesláno

Na takovouhle nejasnou otázku se nedá nějak moc reagovat, takže si zavolej na technickou podporu 800770077 a tam to s tebou vyřeší.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Slamb změnil název na Mobilní internet, usb modem, OKU
Odesláno
  • Centrum péče

@Despair Pěkný den, píšete o tom, že nám máte dodat OKU. Takže hádám, že své číslo přenášíte a ještě není aktivní v naší síti. V tom případě je potřeba nám zavolat na 800777777 a přenosový kód nahlásit operátorovi, protože dokud nebudete mít aktivní služby, do samoobsluhy se nepřihlásíte. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community