Odesláno 23. září 2022 2 roky Holt se na ČT nedívají nebo si ji pustí jinde, např. přes DVB-C, přes net apod. To skutečně není tak životně důležitá věc, byť tím pochopitelně VF neomlouvám, že na to kašle a závady neřeší. - - - - -
Odesláno 23. září 2022 2 roky Autor Myslíš, že kdyby to byl MUX2, kde běží Ulice a Růžová zahrada, tak by byla oprava vyřešena rychle ?😊 Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 23. září 2022 2 roky Nejčastější příčina tohohle problémů bývá v nekvalitním propojovacím koaxiálním kabelu mezi zásuvkou a televizorem, takže když s tím začneš laborovat a třeba ten kabel vyměníš pokud není přímo od UPC, tak bude dost možná po problému, také bych zkontroloval zásuvku zda jsou tam dotažené šroubky, pokud tam nějaké najdeš. Ale problém může být pochopitelně i jinde, prostě zákazník který platí za televizi 30kč měsíčně asi není pro Vodafone je úplně prvořadá záležitost. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 23. září 2022 2 roky Autor Jak už jsem psal, dotažení koaxiálu jsem zkontroloval, koaxiál je od UPC. Do jejich zásuvky se nehodlám hrabat. Ostatní MUXy fungují, nejsem schopen hodnotit kvalitu. Při posledním problému ještě za UPC proměřili linky vzdáleně za mé asistence, konstatovali nějaké zarušení, druhý den přijel technik, po několika dalších měření něco štrachal (nejsem schopen přesně říci, co tam dělal) v rozvodné skříni ve sklepě, pak jsme spolu znovu zkontrolovali TV i PC připojení. Řekl, že už by to mělo být O.K. a odjel. Od té doby bylo vše O.K., občas se nějaký problém s kostičkováním nebo EPG na některém MUXu objevil, ale během krátké doby zase zmizel. Usuzoval jsem z toho, že to je nějaký problém s vytvářením streamu. Teď už mám 10 dní MUX1 téměř nekoukatelný, seká se obraz i zvuk. Jestli je nějaká služba pro VF nepodstatná a nehodlají ji udržovat bych nerad slyšel, když na začátku přechodu z UPC na VF ujišťovali, že přebírají vše kromě mailu a WiFree. Rád bych od nich slyšel jasné vyjádření. To "předáme dál" a "ozveme se" mě neuklidňuje. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 23. září 2022 2 roky moje kamardádka má TV start k exupc internetu, a vše jí funguje dle rozpisu frekvencí jak je to na webu https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/tv-start/ @petrmetpokud to nefunguje musí se zavolat na linku a oni Vám případně objednají technika Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 23. září 2022 2 roky Autor @kautskym Ach jo, další, co nečte. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 23. září 2022 2 roky Já bych prostě trval na naplánování servisu rovnou. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 23. září 2022 2 roky Autor Nevím, co si představuješ tím "trval". Myslím, že to popisuji dost jasně ve svém příspěvku ve středu. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 23. září 2022 2 roky tak pak už mi vychazí z toho že je špatná televizor a nebo znovu objednat technika Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 23. září 2022 2 roky Autor Co je špatně na televizoru ? Nějak mi uniká tvoje logika. Běží 6 MUXů, nikdo nic nekontroloval ani neměřil. Když jsem podobný problém měl kdysi, UPC ho odstranilo během jednoho dne, zjistili nějaké zarušení. Kolikrát to mám ještě napsat, abyste si to přečetli ? Nebo čtete jen poslední příspěvek a mám sem kopírovat všechny předešlé ? Je to marný... Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.