Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor

Kolikrát ? 10x ? 20x ? 30x ?

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

já už říkám jenom k vašim vyjádřením @petrmet no comment 😄

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

@petrmet a kolikrát si kvůli tomu kontaktoval Vodafone ? z toho co jsem tady četl jsem pochopil že jednou telefonicky, když nebudu počítat toto fórum. Neříkám že by to nemělo stačit, pokud to neřeší, tak se musíš připomenout.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

2x s dlouhým čekáním, aby to někdo zvednul a pak příslibem, že se ozvou

Kolik hodin čekání se sluchátkem u ucha a počtu volání je potřeba, aby se KLIENT dočkal reakce ?

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

@petrmet jediné co Vám ještě mohu poradit, tak zde Vám dávám odkaz na TV Start https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/tv-start/

jinak jak jsem psal zavolat znovu na Vodafone, a nebo si zajít na prodejnu a přímo z prodejny zavolají na datovou podporu

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

Bože, kam to všechno spěje. Jsem více než 16 let klientem užívajícím služby TV mini a na začátku Fiber Power 10, který platí, nikdy nic nedlužil, pomoc od techniků za celou dobu potřeboval 2x, z toho jednou dálkově a jednou osobně, když nepočítám instalaci zásuvky. Na fóru, které vždy fungovalo jako podpora a rádce uživatelů, tak si najednou připadám jako línej debil, který otravuje s něčím, na co vlastně nemá nárok a jen zdržuje a obtěžuje ostatní. Asi už jsem starý a ničemu nerozumím. Děkuji za pomoc zkušených a chytrých a těším se na další rady.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Tak jinak, zde na fóru můžeme diskutovat, ale to je tak jediné. Tohle bez technika prostě nepůjde. Psát sem 14 dní nic nezmění na stavu, nabízel jsem už 2x objednání technika / servisu. Já, kdybych se dovolal, tak trvám na objednání servisu rovnou, žádné zkoumání, žádné ověřování, předávání. Z toho, co bylo napsáno je minimální šance, že není závada na straně Vodafone.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po měsíci...
Odesláno

Vypadl mi celý veřejnoprávní MUX 21 474 MHz v DVB-T na P11. Zkoušel jsem různé kabely originál od UPC i připojit se přímo na zásuvku, nic nepomohlo. Ostatní kanály (39) v pořádku, síla signálu 95. Bohužel zrovna daná TV neumí zobrazit HD kanály ČT. Co s tím, volat techniky?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Volat operátora resp. technickou podporu. Měli by nechat prověřit, zda se nejedná o hromadný problém.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Tak je to prý nějaký obecný problém u tohoto muxu, technik to neodstranil, asi si někdo hrál s frekvencemi.

Jinak info přímo od zdroje: FM off, analog off

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community