Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Technik si na výstup účastnické zásuvky připojí spektrák a vidí naprosto vše, a kdyby tam byla nějaká anomálie přímo v signálu VF, tak to jistě sdělí na patřičná místa.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Mám bohužel pouze HD ready TV, takže HD ČT naladím ale slyším pouze zvuk. Technik už se ani nenapojuje do zásuvky, jen se ve smartphonu podívá do systému na danou zásuvku, kde je signál OK. Mají to hlášeno a stejný problém není pouze u mě.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Aha, a jak ten technik pozná v tom smartphonu jaký je na dané zásuvce na kmitočtu 474 MHz signál, když k té zásuvce není připojeno žádné měřící zařízení ?

kromě modemu, který ale pracuje na jiných frekvencích a s jinými parametry signálu a proto tento kmitočet nedokáže změřit, obzvlášť když se jedná o problém pouze na jednom kanále a ostatní jsou ok.

A jestli to mají nahlášeno od září a nikdo s tím nic nedělá tak to je také dost podivné,

zajdi se fakt třeba se setoboxem poptat i sousedům nebo o barák vedle k někomu koho znáš jakým to funguje, já si fakt myslím že tam nějaké rušení.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@retron Teď jsem otestoval ladění DVB-T muxů na dvou zařízeních (jedno z nich také bez podpory HD = zvuk bez obrazu), u obou vyhledání všech a zobrazení SD kanálů naprosto ok bez popisovaného problému. Zkoušeno v Praze.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
@retron Požaduj návštěvu skutečného technika, který změří signál na zásuvce. Nebo rovnou napiš na VF reklamaci služby.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Možná ještě zkusit tovární nastavení TV, protože si může "pamatovat" nějakou blbost (chybu)

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

to jsem samozřejmě zkoušel, i jiné kabely a pripojit se hned před zásuvku

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

A když dáš ruční ladění, tak jakou úroveň a kvalitu signálu to na tomto postiženém kanálu ukazuje a jakou na ostatních co fungují ?

A ještě se přihlaš do webového rozhraní modemu Compal a mrkni se do záložky Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , jaké to tam ukazuje hodnoty signálu a SNR, hlavně na těch vyšších frekvencích, které jsou blízké kanálu 474 MHz.

 

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ruční ladění ten kanál 21 právě vůbec nenajde. Ostatní mají kvalitu 95.

Prostě je to tak, že když to tv má z minulosti naladěné tak to TV normálně zobrazí, ale jakmile dáte znova TV naladit, tak už to tento kanál nenajde. Takto to mají i zadokumentované. Já to bohužel udělal někdy v listopadu a od té doby to prostě nenaladím.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Však ten kanál nemusíš naladit, ale pokud tam ručně zadáš frekvenci, nebo číslo kanálu, tak by ti to mělo ukázat informace o signálu a to mě zajímá,

Třeba na mém TV Samsung to vypadá takhle:

PXL_20230105_123341429.jpg

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community