Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

@petrmet a kolikrát si kvůli tomu kontaktoval Vodafone ? z toho co jsem tady četl jsem pochopil že jednou telefonicky, když nebudu počítat toto fórum. Neříkám že by to nemělo stačit, pokud to neřeší, tak se musíš připomenout.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

2x s dlouhým čekáním, aby to někdo zvednul a pak příslibem, že se ozvou

Kolik hodin čekání se sluchátkem u ucha a počtu volání je potřeba, aby se KLIENT dočkal reakce ?

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10

@petrmet jediné co Vám ještě mohu poradit, tak zde Vám dávám odkaz na TV Start https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/tv-start/

jinak jak jsem psal zavolat znovu na Vodafone, a nebo si zajít na prodejnu a přímo z prodejny zavolají na datovou podporu

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Bože, kam to všechno spěje. Jsem více než 16 let klientem užívajícím služby TV mini a na začátku Fiber Power 10, který platí, nikdy nic nedlužil, pomoc od techniků za celou dobu potřeboval 2x, z toho jednou dálkově a jednou osobně, když nepočítám instalaci zásuvky. Na fóru, které vždy fungovalo jako podpora a rádce uživatelů, tak si najednou připadám jako línej debil, který otravuje s něčím, na co vlastně nemá nárok a jen zdržuje a obtěžuje ostatní. Asi už jsem starý a ničemu nerozumím. Děkuji za pomoc zkušených a chytrých a těším se na další rady.

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10

Tak jinak, zde na fóru můžeme diskutovat, ale to je tak jediné. Tohle bez technika prostě nepůjde. Psát sem 14 dní nic nezmění na stavu, nabízel jsem už 2x objednání technika / servisu. Já, kdybych se dovolal, tak trvám na objednání servisu rovnou, žádné zkoumání, žádné ověřování, předávání. Z toho, co bylo napsáno je minimální šance, že není závada na straně Vodafone.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po měsíci...

Vypadl mi celý veřejnoprávní MUX 21 474 MHz v DVB-T na P11. Zkoušel jsem různé kabely originál od UPC i připojit se přímo na zásuvku, nic nepomohlo. Ostatní kanály (39) v pořádku, síla signálu 95. Bohužel zrovna daná TV neumí zobrazit HD kanály ČT. Co s tím, volat techniky?

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal bridge, 4x CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...