Odesláno 8. listopadu 2021 3 roky Již mnohokrát, telefonicky i písemně, jsem Vodafone Czech Republic důrazně žádal o neprodlené ukončení obtěžování mé rodiny sms zprávami v nočních hodinách. Bezúspěšně. V sobotu 6.11. v noci ve 3:14 mne, a poté v 3:20 mne i manželku Vodafone obtěžoval znova. V minulosti jsem tento problém řešil vypnutím zvuku u SMS zpráv, ale kvůli možným problémům v zaměstnání musím být neustále dostupným, a hlavně nevím, proč bych se měl nechat omezovat, notabene mobilním operátorem, který mi právě tyto služby účtuje. Protože jsem zjistil, že obdobným problémům čelí i jiní lidé v mém okolí, zajímalo by mne, zda tyto budíčky nejsou u Vodafonu normou, a zda by nebyl řešením společný postup obětí.
Odesláno 8. listopadu 2021 3 roky Můžeš upřesnit o jaké SMS se konkrétně jedná ? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 8. listopadu 2021 3 roky snad neni takovej problém si pro konkrétní kontakt vypnout upozorňování 🤔 divil bych se, kdyby k rozesílání automatickejch zpráv používali víc čísel - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 8. listopadu 2021 3 roky 2 Slamb: Ano, to problém není. Ale vlákno není o tom, jak vypnout upozorňování, ale o nevyžádaných zprávách od VF... - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov
Odesláno 8. listopadu 2021 3 roky A hlavně to asi bude záležet na telefonu, například já si u uloženého kontaktu můžu nastavit jen vyzváněcí zvuk, ne zvuk pro SMS. To jde jen globálně. Stejně jako případné nepřehrávání žádného zvuku. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 8. listopadu 2021 3 roky To jsou teda problémy... V dnešní době smartphonů asi není problém si vypnout upozornění od konkrétního uživatele... Vodafone nemůže regulovat posílání zpráv, protože to dělá automaticky systém bez ohledu na denní dobu. J potřeba brát v úvahu, že jsou zákazníci kteří se mohou ocitnout mimo středoevropský čas, třeba v Austrálii nebo USA a zatímco u nás jsou tři hodiny v noci, tam je devět hodin ráno. Systém se tedy neřídí konkrétní časovou zónou, ale odesílá zprávy podle potřeby, například při vyčerpání sms, minut, dat, vystavení faktury, přijetí platby apod. Upraveno 8. listopadu 2021 3 roky uživatelem marek-81 Basic Basic+ - - Brno
Odesláno 8. listopadu 2021 3 roky A hlavně o některých změnách musí být zákazník informován, jak nastanou. Nelze, aby o půlnoci změnili službu a sms přišla s několikahodinovým zpožděním. Na každém android telefonu od určité verze lze nastavit režim nerušit. Ten funguje naopak na principu white listu (prý se toto označení již nesmí používat), kam si zadám skupinu telefonů (pokud ji mám vytvořenou) nebo konkrétní čísla. Uživatel nepíše, co je obsahem zpráv, ale počítám, že to budou nějaké informace, které je Vodafone povinen rozesílat. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 8. listopadu 2021 3 roky Přes jak píše marek-81, stačí nastavit v mobilu u odesílatele zpráv VODAFONE tichý režim a doručené zprávy pak nejsou akusticky signalizovány. - - - - -
Odesláno 9. listopadu 2021 3 roky Stěžovatel nebo teda "oběť" jak se sám nazývá mě připomíná takového toho typického intelektuálního inženýra "všechno vím, všechno znám", ale vypnout vyzvánění neumí ani on a ani manželka. Jak by řekl Bolek: "dělá machra, ale haj... má.na chodbě" 🙂 Basic Basic+ - - Brno
Odesláno 18. listopadu 2021 3 roky Slušná firma neobtěžuje zákazníky v noci a má nastavené SMS až na ranní hodiny, takto to běžně dělá třeba tmobile. Ten zasílá sms až v 9 ráno v případě Kaktusu Start - Základní Compal CH7465 Opava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.