Adolf.Shitler Odesláno 21. února 2022 Sdílet Odesláno 21. února 2022 To je divné, protože mně chodí SMS od VF s odesílatelem VODAFONE a můžu v Samsungu nastavit právě u tohoto odesílatele tzv. tiché oznámení, takže o příchozí SMS prakticky nevím (pokud se fyzicky nepodívám do doručených zpráv). 2 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61444-no%C4%8Dn%C3%AD-sms-od-vodafone/page/3/#findComment-452386 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek-81 Odesláno 21. února 2022 Sdílet Odesláno 21. února 2022 Pane Bože to snad není pravda. V jednom vlákně se lidi přestanou dívat na Primu kvůli tomu, že nejde přetáčet reklama a ve druhém zase přejdou k jinému operátorovi kvůli SMS od VF které jdou ale jinak ztlumit. Tady je fakt jinej gang. 5 Citovat Basic Red Basic -, Základní -, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61444-no%C4%8Dn%C3%AD-sms-od-vodafone/page/3/#findComment-452388 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 22. února 2022 Sdílet Odesláno 22. února 2022 @marek-81 Moc to řešíš, byl tady jeden, kterej myslím vyhrožoval odchodem při nepovolení platby přes SIPO. 😇 Ale teď vážně - každý má zkrátka jiné priority a dokáže si najít důvod, proč službu skutečně ukončit. Ono je to tak, že s migrací a dalšími vychytávkami od VF, vedoucími k nefunkčnosti některého zařízení nebo k obtížné funkčnosti některé ze služeb se pomalu v člověku sbírají negativní dojmy, až to jeden den praskne. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61444-no%C4%8Dn%C3%AD-sms-od-vodafone/page/3/#findComment-452435 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jan Ozembouch Odesláno 22. února 2022 Sdílet Odesláno 22. února 2022 Pro Marek-81 - Lidé si za tyto služby platí nemalé peníze, proč by se nemohli ozvat s tím, s čím nejsou spokojeni? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61444-no%C4%8Dn%C3%AD-sms-od-vodafone/page/3/#findComment-452438 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 24. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 24. února 2022 @Heiko Pěkný den, o jakou konkrétní SMS jde? Můžete sem prosím dát text (pokud obsahuje konkrétní data, můžete je vynechat). Protože u některých zpráv to můžeme ovlivnit, některé ale reagují na aktuální situaci a odchází okamžitě. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61444-no%C4%8Dn%C3%AD-sms-od-vodafone/page/3/#findComment-452525 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jurda Odesláno 17. září 2022 Sdílet Odesláno 17. září 2022 Dnes mi přišla SMS od Vodafone "Hezky den, dekujeme za vasi platbu ve vysi x Kc pro platce x (cislo platce xy), kterou jsme prijali 16.09.2022. Prehled Vyuctovani a plateb najdete v aplikaci Muj Vodafone na http://www.vodafone.cz/vyuctovani . Vas Vodafone". To by bylo vpořádku, kdyby SMS nepřišla v 02,09 hodin. Dá se nějak zabránit tomu, aby se to opakovalo? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61444-no%C4%8Dn%C3%AD-sms-od-vodafone/page/3/#findComment-457577 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 17. září 2022 Sdílet Odesláno 17. září 2022 Ahoj, taky tento problém řeším. Jelikož už se tu to řešilo, odkážu tě na minulá témata, jelikož v Sobotu ti asi nikdo z Vodafonu neodpoví : https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpráva-s-údaji-k-platbě/#comment-454530 a konec článku https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-služby-vodafone/page/4/#comment-457455 Edit: Aha, nevsiml jsem si, ze toto neni nove tema 🤣 . No nevadi, snad ti odkazy k necemu budou. @Heiko Ahoj, nevim co mas za mobil, ale u me to jde. Viz screenshoty. 2 Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61444-no%C4%8Dn%C3%AD-sms-od-vodafone/page/3/#findComment-457578 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jurda Odesláno 17. září 2022 Sdílet Odesláno 17. září 2022 Děkuji za převedení vlákna, nezjistil jsem, že se to tu už řeší delší dobu - a marně. Převedení mobilu do tichého režímu není řešení. Je zajímavé, že u mé banky je možné si vybrat dobu pro zasílání zpráv. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61444-no%C4%8Dn%C3%AD-sms-od-vodafone/page/3/#findComment-457580 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 17. září 2022 Sdílet Odesláno 17. září 2022 O žádné převedení mobilu do tichého režimu se nejedná, jde čistě o potlačení oznámení SMS z daného tel. čísla, tj. v tomto případě z krátkého čísla Vodafone. Já snad na to udělám nějaký videonávod, aby tady ten dotaz nebyl co týden :D 1 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61444-no%C4%8Dn%C3%AD-sms-od-vodafone/page/3/#findComment-457581 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jurda Odesláno 17. září 2022 Sdílet Odesláno 17. září 2022 Tichý režim byla nadsázka, ale stejně jsem přesvědčen o tom, že - než tisíce zákazníků nutit k potlačení SMS - je lepší přesvědčit jednoho programátora, ať naučí robota slušnému chování. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61444-no%C4%8Dn%C3%AD-sms-od-vodafone/page/3/#findComment-457583 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.