Odesláno 18. listopadu 2021 3 roky Slušný operátor na kterého je spoleh, posílá informační sms kdykoliv je potřeba bez ohledu na den a čas. To naopak jednodušší uživatel bude zakládat zbytečná vlákna a stěžovat si i přesto, že má řešení ve svém vlastním telefonu. Tečka. A teď nemyslím očkování. Upraveno 18. listopadu 2021 3 roky uživatelem marek-81 Basic Basic+ - - Brno
Odesláno 18. listopadu 2021 3 roky @ Ivo2003 Není to úplně pravda... Upraveno 18. listopadu 2021 3 roky uživatelem Adolf.Shitler - - - - -
Odesláno 18. listopadu 2021 3 roky Asi jak kdy, tady opravdu nemá smysl to posílat o půlnoci, ale pokud jde třeba o vyčerpaná data tak tam si myslím že to smysl dává. Slušný operátor by měl klientovi umožnit aby si vybral kdy chce aby mu informační sms zprávy chodili, jestli 24 hodin denně nebo, třeba jen do večera. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 18. listopadu 2021 3 roky @Ivo2003 jo, prudit někoho po noční, to bude zákazník jistě skákat radostí dva metry vysoko 😂 dobrej nápad 👍 schválně jestli si tu bude někdy někdo stěžovat, že mu vodafone neplatí za to, že od něj dotyčnej odebírá služby 🤭 já bych řek, že k tomu moc nechybí 😎 - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 28. listopadu 2021 3 roky Bohužel ale tohle není v pořádku. To, že SMS zasílá robot je pochopitelné ale časově okno už nikoliv. Ve firmě posíláme klientům několik tisíc zpráv a poslat to ráno v 3:00, tak ráno máme plno nasraných klientů. Zákazník přece nebude řešit nastavení telefonu do tichého režimu. Vodafone má mít nastavený priority zpráv a obecné a informativní posílat ráno a né večer. Chápu pana, že se mi to nelíbí a tohle je u tak velké firmy nečekané. Kde je nějaká klientská spokojenost aneb jak si nasrat zákazníka 🙂 Upraveno 28. listopadu 2021 3 roky uživatelem Jachym
Odesláno 28. listopadu 2021 3 roky Přesně tak, já jsem programoval něco podobného (notifikační SMS které snesou několikahodinový odklad) a standardně se neposílají mezi 23:00 a 7:00 a každý si tenhle interval klidu může nastavit tak, by vyhovoval jemu. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 28. listopadu 2021 3 roky Naprosto souhlasím s Jáchymem. Úplně liché jsou tady úvahy o tom, že by se to dalo omlouvat díky zákazníkům v jiných časových zónách. (To snad jako není ani myšlený vážně, ne?) Pokud to není třeba vyčerpání balíčku (tzn. tam i jde předpokládat, že je zákazník prostě ještě vzhůru), tak drtivá většina věcí prostě počká nebo lze naplánovat zaslání předem. Třeba info o vystavené faktuře ve 3 ráno je fakt prostě na facku.
Odesláno 21. února 2022 3 roky Dobrý den. Můžu nějakým způsobem ovlivnit čas ve který mi budete zasílat informační zprávy vodafone? Pravidelně mi od vás chodí sms mezi 2:00-3:00 a vzhledem k tomu, že mám pohotovost tak nemůžu vypnout upozornění pro příchozí zprávy. Řeším úplně stejný problém. Bohužel info sms od vodafone se nechovají jako klasické sms u kterých můžu pro konkrétní kontakt vypnout upozornění ...
Odesláno 21. února 2022 3 roky @Heiko Bohužel, obávám se, že to nepůjde. Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Odesláno 21. února 2022 3 roky @Daviddvbc Pokuď to nepůjde, tak přechazím s celou rodinou k jinému operátorovi. S operátorem na zákaznické lince jsem se dohodl, že sms budou zasílané v okně 8:00-20:00
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.