Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
To je divné, protože mně chodí SMS od VF s odesílatelem VODAFONE a můžu v Samsungu nastavit právě u tohoto odesílatele tzv. tiché oznámení, takže o příchozí SMS prakticky nevím (pokud se fyzicky nepodívám do doručených zpráv).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Pane Bože to snad není pravda. V jednom vlákně se lidi přestanou dívat na Primu kvůli tomu, že nejde přetáčet reklama a ve druhém zase přejdou k jinému operátorovi kvůli SMS od VF které jdou ale jinak ztlumit. Tady je fakt jinej gang. 

 

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

@marek-81 Moc to řešíš, byl tady jeden, kterej myslím vyhrožoval odchodem při nepovolení platby přes SIPO. 😇

Ale teď vážně - každý má zkrátka jiné priority a dokáže si najít důvod, proč službu skutečně ukončit. Ono je to tak, že s migrací a dalšími vychytávkami od VF, vedoucími k nefunkčnosti některého zařízení nebo k obtížné funkčnosti některé ze služeb se pomalu v člověku sbírají negativní dojmy, až to jeden den praskne. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Pro Marek-81 - Lidé si za tyto služby platí nemalé peníze, proč by se nemohli ozvat s tím, s čím nejsou spokojeni?

Odesláno
  • Centrum péče

@Heiko Pěkný den, o jakou konkrétní SMS jde? Můžete sem prosím dát text (pokud obsahuje konkrétní data, můžete je vynechat). Protože u některých zpráv to můžeme ovlivnit, některé ale reagují na aktuální situaci a odchází okamžitě. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po měsících...
Odesláno

Dnes mi přišla SMS od Vodafone "Hezky den, dekujeme za vasi platbu ve vysi x Kc pro platce x (cislo platce xy), kterou jsme prijali 16.09.2022. Prehled Vyuctovani a plateb najdete v aplikaci Muj Vodafone na http://www.vodafone.cz/vyuctovani . Vas Vodafone". To by bylo vpořádku, kdyby SMS nepřišla v 02,09 hodin. Dá se nějak zabránit tomu, aby se to opakovalo?

Odesláno

Ahoj, taky tento problém řeším.

Jelikož už se tu to řešilo, odkážu tě na minulá témata, jelikož v Sobotu ti asi nikdo z Vodafonu neodpoví :

 

https://www.techforum.cz/topic/61062-sms-zpráva-s-údaji-k-platbě/#comment-454530

 

a konec článku

https://www.techforum.cz/topic/61318-platba-za-služby-vodafone/page/4/#comment-457455

 

Edit:

 

Aha, nevsiml jsem si, ze toto neni nove tema 🤣 .

No nevadi, snad ti odkazy k necemu budou.

@Heiko    Ahoj, nevim co mas za mobil, ale u me to jde. Viz screenshoty.

Screenshot_20220917-080759~2.png

Screenshot_20220917-080807~2.png

Screenshot_20220917-080812~2.png

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

Děkuji za převedení vlákna, nezjistil jsem, že se to tu už řeší delší dobu - a marně. Převedení mobilu do tichého režímu není řešení. Je zajímavé, že u mé banky je možné si vybrat dobu pro zasílání zpráv.

Odesláno
O žádné převedení mobilu do tichého režimu se nejedná, jde čistě o potlačení oznámení SMS z daného tel. čísla, tj. v tomto případě z krátkého čísla Vodafone. Já snad na to udělám nějaký videonávod, aby tady ten dotaz nebyl co týden :D
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Tichý režim byla nadsázka, ale stejně jsem přesvědčen o tom, že - než tisíce zákazníků nutit k potlačení SMS - je lepší přesvědčit jednoho programátora, ať naučí robota slušnému chování.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community