Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

jako bývalý zaměstnanec si pamatuji, že se SMS dali ovlivnit bud že chodí pouze nonstop, nebo 8-20 hodin 😄

a to ještě s výberem zda s víkendem těch 8-20 hodin nebo bez víkendu 😄

 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
@Jurda Vodafone má nějakou povinnost posílat SMS v denních hodinách a naopak zákaz je posílat v noci? Co když někdo ze zákazníků dělá pravidelně na noční směny a takto mu to vyhovuje? Nebo u těch statisíců zákazníků se bude individualizovat kdo kdy chce něco poslat? Asi sotva, že. Takže kdo má problém s nočním doručováním, nechť si oznámení z VF vypne ve svém mobilu a je po problému.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Taky myslím že by to měl řešit spíš Vodafone, než blokovat nějaké SMS, těch lidí co dělá v noci bude určitě podstatně méně a určitě to není tak důležitá zpráva, aby musela chodit v noci,

takže by bylo fajn mít v Můj Vodafone možnost nastavit si kdy ty zprávy mají chodit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Mně třeba zprávy od Kaktusu (T-Mobile) o obnově balíčku taky chodí v noci nebo časně ráno, to skutečně není jenom případ VF. A pochopitelně ani u Kaktusu si nějakou dobu zasílání informačních SMS nastavit nemůžu. Prostě oznámení o doručení mám v telefonu tiché (nikoliv blokované, to ani nejde u zpráv z krátkých čísel) a mám klid.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

nebo si to v můj Vodafone vypněte úplně ty SMS, pokud je nechcete image.thumb.png.595c126bdde24fe16e7019a5becf0e11.png

nabízí mi to změnit

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

@kautskym A snažil jste se na ta zaškrtávací políčka kliknout? Pokud to uděláte tak zjistíte, že ty zprávy nelze vypnout. Ostatně máte tam přece napsánu větu "Tyto zprávy jsou automatické a nelze je vypnout". Ta zaškrtávací políčka jsou tam zřejmě "na okrasu", případně někoho můžou zmást.

 

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odesláno

@mirijto jsem si nevšiml

ale jak jsem také psal, zařídil jsem si na pobočce komunikační profil aby mě Vodafone psal a volal 8-20 hodin mimo víkendů a stále to funguje 🙂

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

Pěkný den, rád bych tu upřesnil pár nepřesností:

1) Informační SMS o přijetí platby a vystaveném Vyúčtování se vypnout nedají. 

2) Zprávu o přijetí platby posíláme ve chvíli, kdy platbu skutečně přijmeme, tedy bez ohledu na tzv. komunikační profil (preferovaný čas příjmu informačních zpráv). 

 

Zpětnou vazbu samozřejmě předáváme, nicméně v tuto chvíli se čas přijetí zprávy o připsání platby opravdu ovlivnit nedá.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community