Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, 

jelikož vím, že zde spousta exUPC zákazníků používá službu soustředěné inkaso plateb obyvatelstva a je částečně jejími zastánci, tak co říkáte na zpoplatnění emailového avíza?

https://t.co/5bak60wiB6

nebo 

Pošta od října zpoplatní SIPO z účtu — ČT24 — Česká televize (ceskatelevize.cz)

 

Otázku si přeberte dle sebe, jen poprosím o zachování "dekóra" a dodržování nejen místních pravidel, ale i pravidel slušných mravů. Pojďme diskutovat věcně, vzájemně se nenapadat a vulgarismy používat umírněně a uváženě. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

To nestojí ani za řeč 😀 dám si každý měsíc o jedno cigáro méně  a je to doma 😂

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

To abych začal kouřit a měl z čeho ubírat a šteřit na nenažrané SIPO ☺️

U rodičů i u tchánů jsme zrušili SIPO přibližně před rokem a půl a jsme neskonale rádi. Preferujeme přímý vztah s každým dodavatelem jakékoliv služby. Velmi nám to zjednodušilo život a řešení situace u rodičů, kteří už kvůli věku spoustu věcí nestíhají chápat ani řešit.

Na druhé straně chápu, že je zde okruh lidí, kterým styl "všechno na jedné hromadě" stále vyhovuje.  Jenže ti ještě nenarazili.

V každém případě osobní zkušenost je k nezaplacení a ta moje - chtít řešit něco ve spolupráci s Poštou nebo přes Poštu- je dost zoufalá. A to jsme se vlastně nedostali ani k těm poplatkům, ale jen k technické stránce věci. Cpát do chřtánu něco Poště mi potom přijde neefektivní, i když je to relativně jen pár korun měsíčně.

Dle mého názoru Poště ubydou klienti. Možná získá nějakou korunu od "plátců", na druhé straně ztratí potom poplatky od "příjemců" plateb. Výsledný efekt by mohl být pro Poštu nechtěný. Dovedu si SIPO představit v nějaké moderní a pružné formě, proč ne. Ale stávajícímu systému přeji, aby co nejdříve padl na hubu. 

Doporučuju podívat se na finfórum, tam je diskuze ohledně SIPA docela trefná a popisuje pohledy v podstatě na všechny aspekty.

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

To jsou praktiky  jak od modrého  operátora,  který si třeba  kdysi jako jediný  u gprs nechal účtovat  nejen  za přenesené  data,  ale i za dobu připojení. 

 

K čemu je dnes  sipo dobré?  Tahle služba  mohla mít  smysl v době, kdy se platil  poplatek  za příkaz  k úhradě  ve výši  skoro  10 Kč,  dnes  kdy  banky  dávají  příkazy  k úhradě  zdarma,  tam  nějak  smysl sipo  nedává 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

@Ivo2003 abych nebyl úplně zaujatý, SIPO má určitý význam například při změně banky. Kdy je o něco jednodušší převést úhradu jednoho kompletního SIPA z účtu na účet, než převádět jednotlivá povoleník INKASU, nebo než převádět jednotlivé Trvalé příkazy. Nicméně, dám si raději práci s těmi jednotlivými položkami, než se crcat s Poštou. A čekat na relativně dlouhý čas než nějaká změna vyvolaná přes SIPO vůbec proběhne.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

SIPO jsem využíval ze zvyku. V papírové podobě byl požadavek na poplatek v pořádku, ale za odeslání mailu nebudu platit i kdyby jen korunu. Zrušeno, převedeno na inkasa a trvalé příkazy. Už jen samotné zrušení plateb a pak samotného SIPA u okénka na poště byl zážitek!

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

Jen bych dodal, že kdyby někdo z našich zákazníků rušil SIPO a chtěl změnit způsob platby u nás, tak u SIPO je výjimka a změnu na jiný způsob placení nelze zadat přes samoobsluhu. Vždy je potřeba to provést "asistovaně", takže například přes Linku péče o zákazníky (800770077).

Při zrušení SIPO u nás dochází k tomu, že dosavadní číslo plátce ukončíme a služby převedeme na nového plátce s nově vybraným způsobem platby. To znamená, že po této změně se mění číslo plátce (specifický symbol).

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

To jsou ty cykly od placení za všechno, přes zdarma a zpět k placení. Spořitelna zase zavádí placení každé SMS 2.50 Kč. Nejradši bych taky SIPO zrušil ale představa dohadování na nefunkčních a nedostupných  linkách podpory Vodafone, PRE, PPL mě od toho odrazuje. A jak funguje převod na inkaso u ČT, ČRo vůbec netuším.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno
  • Autor

Jestli si dobře pamatuji, tak PRE jde vyřešit v Moje PRE, ČT se převádí na jejich stránkách https://poplatky.ceskatelevize.cz/domacnost/prevest-ze-sipo-na-primou-platbu u rozhlasu jakbysmet. ČRo:

Spoiler

Nechci platit službou SIPO, jak mohu změnit způsob plateb?

Takzvanou změnu platebního styku ze SIPO na platbu přímo na účet Českého rozhlasu můžete provést jednoduchým úkonem v aplikaci Můj účet, kde v menu zvolíte akci „Změna platebního styku“. Zpracování je provedeno automaticky; potvrzení o provedené změně je zasláno na e-mailovou adresu poplatníka spolu s instrukcemi k platbám. Tato změna je na straně České pošty taktéž zpracována automaticky.

Změnu je možno provést také prostřednictvím evidenčního formuláře (v části „převod ze SIPO“), který poté zašlete Českému rozhlasu.

 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@petrmet Všechny uvedené krom Vodafonu, kam je potřeba volat,  lze řešit online.  Až půjdete zrušit SIPO na poštu, připravte se že na místě musíte nejdřív zrušit TV a rozhlas i když už máte online zařízené platby trvalým příkazem. Celkem to bylo úsměvné, paní u nás na poště byla z toho zoufalá - na každé je lejstro k podepsání. Říkala že je nás hodně, a to je dobře!

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community