Návštěvník Horcaaa Odesláno 25. září 2022 Sdílet Odesláno 25. září 2022 Zdravím. Mám takový dotaz. Přešel jsem k vám od T-mobilu asi rok zpátky a mám pořád starou sim kartu od nich, je možné, že mám potom blbý signál na pokrytí internetu? Protože jakmile vyjedu mimo město, tak ten signál na data nikde moc nechytám. Tak jestli by nová sim mohla pomoct, předem děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61461-%C5%A1patn%C3%BD-mobiln%C3%AD-sign%C3%A1l/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 25. září 2022 Sdílet Odesláno 25. září 2022 @Horcaaa to je ale špatně, nesmíte mít sim T-Mobile, pokud jste přešel k Vodafone, musíte mít pro správné fungování Vodafone SIM 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61461-%C5%A1patn%C3%BD-mobiln%C3%AD-sign%C3%A1l/#findComment-457800 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 25. září 2022 Sdílet Odesláno 25. září 2022 To jako VF pustí do své sítě kartu od T-M? To se mi nezdá - pokaždé když jsem měnil operátora, ať už služebně nebo soukromě, vždy to bylo podmíněno výmenou SIM. 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61461-%C5%A1patn%C3%BD-mobiln%C3%AD-sign%C3%A1l/#findComment-457802 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 26. září 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 26. září 2022 @HorcaaaPěkné ráno, převod telefonního čísla je vždy spojený s výměnou SIMky. Určitě se prosím domluvte s operátorem na lince *77 na zaslání nové SIMky a nebo se zastavte v některé z prodejen, kolegové provedou výměnu na počkání. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61461-%C5%A1patn%C3%BD-mobiln%C3%AD-sign%C3%A1l/#findComment-457804 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 26. září 2022 Sdílet Odesláno 26. září 2022 Mně se to celé nějak nezdá, pokud došlo u vašeho telefonního čísla ke změně operátora, tak zcela jistě používáte SIM kartu od Vodafone a ta stará od T-mobilu už dávno nefunguje. Pokud máte nějaký problém se signálem, tak bych viděl spíš chybu v nastavení telefonu nebo, nějakou hardwarovou chybu, kdy telefon má problém se slabším signálem, ale že by pomohla výměna sim karty to považuji za dost nepravděpodobné. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61461-%C5%A1patn%C3%BD-mobiln%C3%AD-sign%C3%A1l/#findComment-457820 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.