Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, tablet mi hlásí chybu MV1830. Píšete že musím znovu nainstalovat. To bohužel vyžaduje zadat znovu heslo. To mě přišlo formou SMS. Jelikož mám nový telefon. Tuto SMS nemám. Jak ji lze znovu poslat? 

Odesláno

Výměna telefonu nemusí znamenat automaticky ztrátu SMSek, pokud je v něm nastavená zapnuté zálohování do Google, nebo Apple účtu.

Jinak se stačí zeptat třeba robota Tobiho na webu Vodafone.

Screenshot_20220927-175458.png

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community