Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dne 9.5. jsem si objednal internet od Karnevalu a každý den mi to vypadne . Např. večer vypnu PC , další den ho zapnu a internet prostě nejde , ani kdybych se měl přetrhnout. A bydlím ve Zlíně. Píšu to proto , že už mě to pěkně vytáčí a teď jedu na jiný internet , díky tomu že to zase vypadlo .

Odesláno

Zdravím tě,

 

výpadky jsem ve Zlíně nezaznamenal dost dost dlouho. Chtělo by to upřesnit jake vypadky v jake lokalitě Zlina atd... Jak to maš nastavene v PC atd.... a potom nic jineho nez zavolat na Lady infolinku Karneval a zavolat technika.

 

Ale zkus toto:

 

1/ kouknout na nastaveni TCP (sitove karty)

2/ restart modemu (vypnout na cca 10 minut z elektriky)

Odesláno

Jsem taky ze Zlina, z Malenovic, a taky sem zaznamenal vypadky. Za posledni tyden aspon 4x. Dnes pred 15 hodinou to asi lagovalo nejvic.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community