Odesláno 11. října 2022 2 roky Dobrý den, velmi často u mne dochází ke krátkým výpadkům internetu (exUPC, v Brně, kabel, tuším 150 MB/s). Přikládám printscreen, co ukazuje router. Restart routeru někdy pomůže. Wifi jinak běží, ale není dostupný internet. Prosím o radu - vzhledem k práci přes VPN, kdy každý takový výpadek způsobí pád rozdělané práce, je takový internet nepoužitelný a zvažuji odchod od Vodafone. Předem děkujiHonza Spoiler
Odesláno 11. října 2022 2 roky Tohle zde nevyřešíme, je třeba kontaktovat technickou podporu. Při čekání na spojení zkontrolujte kabel mezi zásuvkou a modemem, zda není třeba zlomený/poškozený a zda sedí koncovky. Každopádně to vypadá na rušení. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 11. října 2022 2 roky Díky. Jde kontaktovat technickou podporu mailem, nebo prostě jinak než telefonem? Nejsem schopen najít ani to, https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/vymena-modemu-potize/ Díky
Odesláno 11. října 2022 2 roky Doporučuji telefonicky na 800777731 a ideálně hned teď , kdy tam bývá nižší vytížení . Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 12. října 2022 2 roky Koukám na ty interní IP z DHCP serveru a i u vás jsou náhodné, myslel jsem, že je to jen u mě nějaký error. Nevíte někdo podle jaké logiky compal přiděluje IP adresy? Takhle náhodně to nedává smysl a nejde se pak v tom vyznat, resp si je zapamatovat. U žádného jiného routeru jsem to ještě neviděl. Upraveno 12. října 2022 2 roky uživatelem Ivo2003 Start - Základní Compal CH7465 Opava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.