Návštěvník Puppy2022 Odesláno 19. října 2022 Sdílet Odesláno 19. října 2022 (upraveno) Lokalita Praha 7. Ztrátovost paketů přes 15 procent. ČTÚ Net Test ukazuje, že download je v pořádku (300 Mbps), zatímto test uploadu se buďto vůbec nedokončí nebo ukazuje 0 celá nula nic. PC je připojeno kabelem, žádné Wi-Fi. Modem jsem již také restartoval. Děkuji. Pinging 62.24.76.1 with 32 bytes of data: Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=12ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=11ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Ping statistics for 62.24.76.1: Packets: Sent = 19, Received = 15, Lost = 4 (21% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 6ms, Maximum = 12ms, Average = 8ms Upraveno 19. října 2022 uživatelem Puppy2022 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61523-ru%C5%A1en%C3%AD-ve-zp%C4%9Btn%C3%A9m-kan%C3%A1le-upload/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 19. října 2022 Sdílet Odesláno 19. října 2022 Děkuješ za co? S tím se musíš obrátit na operátora a nahlásit závadu. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61523-ru%C5%A1en%C3%AD-ve-zp%C4%9Btn%C3%A9m-kan%C3%A1le-upload/#findComment-458231 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řešení Návštěvník Puppy2022 Odesláno 19. října 2022 Řešení Sdílet Odesláno 19. října 2022 Myslel jsem, že to tu čte i Vodafone. Nicméně se to konečně objevilo jako nahlášený výpadek. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61523-ru%C5%A1en%C3%AD-ve-zp%C4%9Btn%C3%A9m-kan%C3%A1le-upload/#findComment-458232 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 19. října 2022 Sdílet Odesláno 19. října 2022 To, že si to tu někdo přečte neznamená, že s tím může něco udělat. Praha 7 je celkem rozlehlá a problém může být jen v jednom domě (klidně i jen v jednom bytě). Takže je vždy potřeba nahlasit na zákaznickou linku poruchu, a tam se buď domluví návštěva technika nebo sdělí nějaké další informace .. 2 Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61523-ru%C5%A1en%C3%AD-ve-zp%C4%9Btn%C3%A9m-kan%C3%A1le-upload/#findComment-458234 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 19. října 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 19. října 2022 @Puppy2022Pěkné odpoledne, tady nemáme přístup k zákaznickým účtům, abychom mohli ověřit přímo vaše zařízení i služby. Veškeré výpadky, které se týkají kabelových služeb uvádíme na stránkách https://www.vodafone.cz/vypadky/. Pokud by zde výpadek nebyl uvedený a sledoval byste potíže se službami, je dobré nás kontaktovat telefonicky na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, aby vše mohl s vámi operátor zkontrolovat. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61523-ru%C5%A1en%C3%AD-ve-zp%C4%9Btn%C3%A9m-kan%C3%A1le-upload/#findComment-458246 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.