Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Lokalita Praha 7. Ztrátovost paketů přes 15 procent. ČTÚ Net Test ukazuje, že download je v pořádku (300 Mbps), zatímto test uploadu se buďto vůbec nedokončí nebo ukazuje 0 celá nula nic. PC je připojeno kabelem, žádné Wi-Fi. Modem jsem již také restartoval.

Děkuji.

Pinging 62.24.76.1 with 32 bytes of data:
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=12ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=11ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254

Ping statistics for 62.24.76.1:
    Packets: Sent = 19, Received = 15, Lost = 4 (21% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 6ms, Maximum = 12ms, Average = 8ms

 

Upraveno uživatelem Puppy2022

Vyřešil Návštěvník Puppy2022

Přejít na řešení
Odesláno
Děkuješ za co? S tím se musíš obrátit na operátora a nahlásit závadu.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Řešení

Myslel jsem, že to tu čte i Vodafone. Nicméně se to konečně objevilo jako nahlášený výpadek.

Odesláno

To, že si to tu někdo přečte neznamená, že s tím může něco udělat.

Praha 7 je celkem rozlehlá a problém může být jen v jednom domě (klidně i jen v jednom bytě).

Takže je vždy potřeba nahlasit na zákaznickou linku poruchu, a tam se buď domluví návštěva technika nebo sdělí nějaké další informace ..

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno
  • Centrum péče

@Puppy2022Pěkné odpoledne, tady nemáme přístup k zákaznickým účtům, abychom mohli ověřit přímo vaše zařízení i služby. Veškeré výpadky, které se týkají kabelových služeb uvádíme na stránkách https://www.vodafone.cz/vypadky/. Pokud by zde výpadek nebyl uvedený a sledoval byste potíže se službami, je dobré nás kontaktovat telefonicky na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, aby vše mohl s vámi operátor zkontrolovat.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community