Odesláno 19. října 2022 2 roky Lokalita Praha 7. Ztrátovost paketů přes 15 procent. ČTÚ Net Test ukazuje, že download je v pořádku (300 Mbps), zatímto test uploadu se buďto vůbec nedokončí nebo ukazuje 0 celá nula nic. PC je připojeno kabelem, žádné Wi-Fi. Modem jsem již také restartoval. Děkuji. Pinging 62.24.76.1 with 32 bytes of data: Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=12ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=11ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254 Request timed out. Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254 Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254 Ping statistics for 62.24.76.1: Packets: Sent = 19, Received = 15, Lost = 4 (21% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 6ms, Maximum = 12ms, Average = 8ms Upraveno 19. října 2022 2 roky uživatelem Puppy2022
Odesláno 19. října 2022 2 roky Děkuješ za co? S tím se musíš obrátit na operátora a nahlásit závadu. - - - - -
Odesláno 19. října 2022 2 roky Řešení Myslel jsem, že to tu čte i Vodafone. Nicméně se to konečně objevilo jako nahlášený výpadek.
Odesláno 19. října 2022 2 roky To, že si to tu někdo přečte neznamená, že s tím může něco udělat. Praha 7 je celkem rozlehlá a problém může být jen v jednom domě (klidně i jen v jednom bytě). Takže je vždy potřeba nahlasit na zákaznickou linku poruchu, a tam se buď domluví návštěva technika nebo sdělí nějaké další informace .. - - Jiná služba nic UPC
Odesláno 19. října 2022 2 roky Centrum péče @Puppy2022Pěkné odpoledne, tady nemáme přístup k zákaznickým účtům, abychom mohli ověřit přímo vaše zařízení i služby. Veškeré výpadky, které se týkají kabelových služeb uvádíme na stránkách https://www.vodafone.cz/vypadky/. Pokud by zde výpadek nebyl uvedený a sledoval byste potíže se službami, je dobré nás kontaktovat telefonicky na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, aby vše mohl s vámi operátor zkontrolovat. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.