Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Po výpadku v úterý mě vždy po zapnutí TV nutí zadat PIN 1234 a poté opakovaně i během sledování cca po každé hodině se přeruší pořad a vyžaduje zase PIN 1234. Zrestartoval jsem všechno, zkontroloval kabely a nic. Tomu říkám "služba". Na webu robot, pro kterého je můj popis příliš dlouhý, operátor neví a technici jsou prý příliš vytížení. 

Odesláno

S tímhle byl kdysi problém u Horizonu, tam pomohlo změnit věkové omezení na jiné, uložit a potom se vrátit na to původní, ale tady to bude pravděpodobně jiný problém.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community