Návštěvník Netac Odesláno 22. října 2022 Sdílet Odesláno 22. října 2022 Dobrý den, mám nově instalovaný internet a modem Compal CH7465 nejdéle po 20ti minutách zhasne / vypne se. Může jít o nějaký šotek v nastavení nebo je to vada zařízení a je potřeba výměna? Díky za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 22. října 2022 Sdílet Odesláno 22. října 2022 Dobrý večer, spíše to bude vada a bude třeba výměna. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 22. října 2022 Sdílet Odesláno 22. října 2022 třeba se tam provádí aktualizace , ale jak říká @Marek-26půjde na 99% o vadu Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 22. října 2022 Sdílet Odesláno 22. října 2022 Jestli se uplně vypne, tak bude vadný, ale pokud jen zhasnou kontrolky a znovu nabíhá, tak může být nějaký problém se signálem, takže kontaktuj každopádně Vodafone, tel 800 7777 31. 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 24. října 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 24. října 2022 @NetacPěkné ráno, pokud se modem sám vypíná, tak nás prosím kontaktujte na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, kolegové z technické podpory provedou diagnostiku a naplánují s vámi rovnou servisní výjezd technika. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.