Odesláno 22. října 2022 2 roky Dobrý den, mám nově instalovaný internet a modem Compal CH7465 nejdéle po 20ti minutách zhasne / vypne se. Může jít o nějaký šotek v nastavení nebo je to vada zařízení a je potřeba výměna? Díky za reakce
Odesláno 22. října 2022 2 roky Dobrý večer, spíše to bude vada a bude třeba výměna. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 22. října 2022 2 roky třeba se tam provádí aktualizace , ale jak říká @Marek-26půjde na 99% o vadu Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 22. října 2022 2 roky Jestli se uplně vypne, tak bude vadný, ale pokud jen zhasnou kontrolky a znovu nabíhá, tak může být nějaký problém se signálem, takže kontaktuj každopádně Vodafone, tel 800 7777 31. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 24. října 2022 2 roky Centrum péče @NetacPěkné ráno, pokud se modem sám vypíná, tak nás prosím kontaktujte na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, kolegové z technické podpory provedou diagnostiku a naplánují s vámi rovnou servisní výjezd technika. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.