Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

 

Po několika letech bezproblémového připojení od UPS v činžovním domě mám již asi 3/4 roku problém s vypadávajícím připojením. Připojení někdy vypadne i 10x i vícekrát za den. Modem mi za tu dobu vyměnili již třikrát a technik říkal, že jediný možný problém může být ve špatné zpětné vazbě mezi síťovou kartou mého ethernet kabelem zapojeného desktopu. Jinak volat exorcistu. To jsou jeho slova s tím, že na straně Vodafonu je podle monitoringu vše v pořádku a nikdo na mé adrese si na podobný problém jakživ nestěžoval.


Dnes, tedy následující ráno po jeho návštěvě, problém přetrvává.

 

Zde je čerstvý Network Log z mého modemu.

 

Z něj je patrné, že i když všechny připojené devices byly v té době vypnuté (včetně mého ethernet kabelem připojeného desktopu), neustále se opakuje zpráva:

No Ranging Response Received - T3 Timeout

 

Rychlé googlování mi našlo toto vysvětlení:

Odkrýt skrytý obsah

 

Tato zpráva není jediné chybové hlášení a také se tyto zprávy objevují nejen poslední hodinu ale poslední měsíce.


Technikovi jsem říkal, ať se podívá do network logu modemu. Není mu snad jasné, že z výše vypsaného vyplývá, že potíž je nejspíš někde v kabelových rozvodech v domě mezi modemem a další infrastrukturou Vodafonu? Pokud mám již čtvrtý modem a připojení padá nezávisle na typu koncového zařízení (ethernet/wireless), tak to asi modemem nebude. A pokud router neustále hlásí výpadky komunikace mezi sebou a CMTS, tak jak to může být "špatnou zpětnou odezvou síťové karty v počítači". Který byl mimochodem tou dobou vypnut a teď je mimojiné připojený přes wifi USB adaptér.

 

Jaké je další řešení? Mám opět zavolat technika a znovu se mu snažit vše vysvětlit?

 

Díky
Jakub Smolka

 

 

Odesláno

Kontroluj pravidelně obzvlášť když je nějaký výpadek a dělej si screenshoty hodnot signálu v záložce Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream, a Upstream 

pokud je u tebe nějaký problém se signálem tak by to tam mělo být vidět, může tam být u tebe nějaké krátkodobé rušení které třeba technik nenaměří když je u tebe doma, takže je potřeba ty hodnoty sledovat častěji.

A můžeš ten screenshot poslat sem přímo vložením obrázku do fóra a ne přes nějakého prostředníka jako je igmur.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zde jsou screenshoty. Těmto hodnotám ale nerozumím vůbec. Možná z toho něco vyčtete? Rád se nechám poučit.

Screenshot 2022-10-28 downstream.png

Screenshot 2022-10-28 upstream.png

Upraveno uživatelem jakubsmolka

  • Slamb změnil název na Opakující se problém s internetem
Odesláno

Ještě uveď kdy byl naposled restartován modem, protože bez toho se nedá určit za jak rychle se ty chyby nasčítaly,

Najdeš to v záložce
Administrace/Informace/Doba běhu systému

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tohle je čerstvý screenshot, takže včera v době postování výše uvedených screenů modem jel bez restartu cca 24 h (po instalaci technikem)

Screenshot 2022-10-29 091424.png

Upraveno uživatelem jakubsmolka

Odesláno

už mě Vodafone začíná mírně rozčilovat od pátku nějaký problém s internetem .Pátek večer nešel internet vůbec .Ted jde nějak zajímavě chvilku jde ,vypadne a zase jde.

Snímek obrazovky 2022-10-29 140849.png

Snímek obrazovky 2022-10-29 140916.png

Snímek obrazovky 2022-10-29 140930.png

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

@jakubsmolka na downstreamu to na nějaký problém nevypadá, na upstreamu je celkem hodně chyb v kolonce T3, já jich tam mám sice dvojnásobek, ale za 12 dní běhu systému, takže tam to ještě určitě sleduj a udělej si nějaký delší test na ztrátovost paketů.

@Pavel m tam máš zjevně nějaký problém se signálem, čím nižší frekvence tím je to horší, takže určitě zkontroluj kabel mezi modemem a zásuvkou a také konektory odšroubuj a znovu utáhni a pokud jsi to výrazně nezlepší, tak určitě kontaktuj telefonicky technickou podporu Vodafonu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

tak zkontrolovano .Pořád stejný .Už mě nebaví pořad je kontaktovat .Počkám jestli to náhodou neopraví.Můžou se přece podívat na sít co se děje.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Při takhle mizerném signálu není na co čekat, oni se na to podívají, ale musí prvně vědět že tam nějaký problém.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Pavel mPěkné ráno, pokud sledujete častější potíže s pevným připojením, tak nás prosím kontaktujte na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, aby mohli kolegové z technické podpory provést diagnostiku a zjistit příčinu.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community