Odesláno 31. října 2022 2 roky V 31. 10. 2022 v 6:27, Adolf.Shitler napsal: zjistíš, že to k ničemu nevede. Ne ❤️
Odesláno 3. listopadu 2022 2 roky Zdravím, Tento problém jsem již několikrát řešil, ve výchozím nastavení to už chodí v takovém omezeném stavu. Většina běžných uživatelů zřejmě ani nikdy neviděla webové rozhraní a tak to postačí většině zákazníků. Řešení: Je zřejmě jen pouze jediný způsob jak získat kontrolu nad modemem. Dlouhé čekání na lince podpory a poslouchání robotů než se dovoláte někomu kdo vám nepomůže, ale pro jistotu s vámi projde veškeré funkce a online .pdf návod zařízení. Nakonec v lepším případě dosáhnete přepojení na technika a nebo v horším případě na vás zanechají kontakt a možná se někdy dočkáte hovoru. Pokud jste snad už na telefonu s technikem, který má možnost vzdáleně nahrát plnou konfiguraci a shodit vás zpět do pytle s IPv4 tak jste skoro vyhráli. Pak už to bude jen pár chvil než modem dostane novou konfiguraci a vy můžete například jen přepnout modem do režimu bridge, kterého jste se nemohli dočkat. Opravdu bych to chtěl u Vodafone změnit, aby takovéto věci mohl člověk ideálně vůbec neřešit a nebo se alespoň snadno spojit rovnou s někým kompetentním. Bohužel celé uživatelské prostředí je velice omezené a cílené jen a pouze pro laické zákazníky, které to nutí stále následovat stejný postup dokola.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.