Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  V 31. 10. 2022 v 6:27, Adolf.Shitler napsal:

zjistíš, že to k ničemu nevede.

Ne ❤️

Odesláno

Zdravím, 

Tento problém jsem již několikrát řešil, ve výchozím nastavení to už chodí v takovém omezeném stavu. Většina běžných uživatelů zřejmě ani nikdy neviděla webové rozhraní a tak to postačí většině zákazníků. 

 

Řešení: 

Je zřejmě jen pouze jediný způsob jak získat kontrolu nad modemem. Dlouhé čekání na lince podpory a poslouchání robotů než se dovoláte někomu kdo vám nepomůže, ale pro jistotu s vámi projde veškeré funkce a online .pdf návod zařízení. Nakonec v lepším případě dosáhnete přepojení na technika a nebo v horším případě na vás zanechají kontakt a možná se někdy dočkáte hovoru. 

Pokud jste snad už na telefonu s technikem, který má možnost vzdáleně nahrát plnou konfiguraci a shodit vás zpět do pytle s IPv4 tak jste skoro vyhráli. Pak už to bude jen pár chvil než modem dostane novou konfiguraci a vy můžete například jen přepnout modem do režimu bridge, kterého jste se nemohli dočkat. 

 

Opravdu bych to chtěl u Vodafone změnit, aby takovéto věci mohl člověk ideálně vůbec neřešit a nebo se alespoň snadno spojit rovnou s někým kompetentním. Bohužel celé uživatelské prostředí je velice omezené a cílené jen a pouze pro laické zákazníky, které to nutí stále následovat stejný postup dokola. 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community