Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ukončení služby SMS e-mail k 30. 11. 2022

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vážený zákazníku,

k 30. 11. 2022 ukončujeme podporu služby SMS e-mail (SMS2Email a Email2SMS) z důvodu jejího minimálního využívání. Pokud si přejete dostávat notifikace, doporučujeme zvolit jeden z nabízených způsobů poskytovatele vaší e-mailové schránky.

Děkujeme, že jste s námi.

Váš Vodafone

===================== Komentář nespokojeného zákazníka =======================

O tom silně pochybuji, že je daná služba minimálně využívaná.

Ano, pokud je něco zdarma, či má výhodnou cenu, tak je výmluva provozovatele k ukončení služby, že daná služba je málo využívaná či technicky zastaralá. Ale paralelně poté, se nabízí daná služba dráže, tedy spolu s jinými službami, jako celek a jede se dál. Známe z ukončení mnoha výhodných tarifů, které byly nahrazeny jinými, dražšími doplněné dalšími službami, které ale nikdo z ty peníze nechtěl, tak se donutí koupit dražší služby.

Také argument, že poskytovatelé e-mailové schránky nabízejí vlastní notifikace na mobil formou SMS, je směšný. Poskytovatelé e-mailové schránky, nic takového nenabízejí, tedy pouze formou placené služby.

Super, děkujeme Vodafone za pěkný dárek k Vánocům.

Vyřešil sodekcz

Přejít na řešení
Odesláno

mobilní internet je snad všude a posílat sms jenom kvůli zobrazení notifikace je úplně zbytečný 🤔 se divim, že něco takovýhoo vůbec existovalo

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ano, mobilní internet je všude, ale je naopak zcela zbytečný, si neustále plácat mobilní data pro aplikace, které neustále checkují online, zda nemáte náhodnou novou zprávu.

To se divte, že existovalo a všichni, kdo mají schránku u free e-mailového poskytovatele e-mailové schránky, tak to mají a využívají.

Zapnu si mobilní data, jen když je skutečně chci používat. Ale zcela chápu, že to není v zájmu operátora a pro zajištění jeho finančního zisku.

Odesláno

V roce 2000 to smysl mělo  😀

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Jo jasně a "nejlépe" zrušit i samotné SMS. Dá se přece komunikovat pres Chat aplikace, přes mobilní data a na SMS se už tolik nevydělá prachů, když jsou běžně v rámci sítě zdarma že. Tak jen "do toho" 👍

Upraveno uživatelem renda80

Odesláno

Kdysi v době tlačítkových telefonů jsem tuhle službu používal od T-Mobile i od Vodafone, ale dneska už mi to opravdu nedává moc smysl v době chytrých telefonů, na kterém si všechny svoje emaily můžu kdykoliv přečíst a odpovědět na ně.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Mít chytrý telefon a záměrně na něm vypínat data, to může dělat jenom naprostý retard. Občas to vidím u některých pomatenců s chat zprávami, kteří se pak diví, že jim zpráva nebyla doručena. Když mám sakra telefon s možností připojení k netu, tak toho využívám a není co řešit...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ne, právě že naprostý retard je ten, kdo si data nevypíná a nechá si měsíční   dat vyplácat běžícími aplikacemi na pozadí, které svévolně stahují celou dobu data. Nehledě na výdrž baterie, která se zbytečně opotřebovává.

Upraveno uživatelem renda80

Odesláno

Když se v Androidu vypnou různé šmírovací nesmysly od Goglu jako třeba historie a využití polohy nastaví se synchronizace fotek atd jen na wifi , tak spotřeba dat na pozadí je minimální, v řádu jednotek MB za den. 

Různé Facebook messengery můžou vzít o hodně více, ale stejně když vypne data, tak sice spotřeba klesne, ale po zapnutí si to ten messenger stáhne vše najednou, takže moc neušetří

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
Základ je mít tolik dat, kolik jich potřebuji. Osobně mám data na pozadí a zapnuto snad úplně všechno co jde - historie polohy (10 MB), FB (600 MB), Twitter (30 MB), Messenger (100 MB), WhatsApp (300 MB), email (10 MB), Chrome (400 MB), banky a Peněženka (10 MB), což je celkově cca 1,5 GB dat měsíčně. To vůbec nebudu řešit nějakou úsporu, kvůli tomu jsem si chytrý telefon přece nekupoval...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community