Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Nevíte kolik email schránek lze aktivovat s jedním číslem? Tohle je celkem opruz a dnes už snad akorát gmail povolí nové konto bez tel čísla 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
Těžko říct, já raději řeším vlastním mail serverem (nechci jim dávat číslo a zatím mi IMAP/SMTP nezablokovali), protože není vyloučeno, že Seznam jednoho dne vypne email se stejným odůvodněním. Přece jen se jedná o 50 let starou službu, tedy něco naprosto "nemoderního". NL daňová správa např. komunikuje dle jejich slov z důvodu bezpečnosti jen přes Twitter, nikoliv emailem. Gmail tel. č. nevyžaduje? U něj raději účet nemám... Myslel jsem, že s tím přišli oni.

Upraveno uživatelem MarekM

Odesláno

Gmail má povinný dvoufaktor jen u účtů kde je uložen i telefonní číslo. U nových účtů telefon povinný není, jen pokud si v brzké době založíte ze stejného počítače další, pak to chce telefon hned zpočátku registrace. 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
  • po 3 týdnech...
Odesláno
V 5. 2. 2023 v 16:03, Adolf.Shitler napsal:

Tuto službu by měl svým zákazníkům vždy zajišťovat pouze poskytovatel emailu, pokud je o ni samozřejmě zájem (ostatně jsou to jeho zákazníci, tak ať jim vyjde vstříc). A měl by už proto, že spousta lidí má virtuální operátory, kde žádná možnost notifikací přes SMS také nikdy nebyla.

Mě na tom vyhovovalo, že jsem si ze všech různých mailových schránek od různých poskytovatelů mohl posílat upozornění na jedno místo. A upozornění mi přišlo, i když jsem nebyl na datech. Člověk pak věděl, že se má někde na mail kouknout (nebo si třeba zapnout data).

Přešel jsem na to řešení s tím přeposíláním na gmail.

Ano, chápu, že je třeba pravda, že nás, kdo jsme vodafone email využívali, bylo málo a že už vodafone neviděl přínos pro sebe v tom službu udržovat.

Nechápu všechny, co tady dokola melou, že je to služba k ničemu. Pro nás, co jsme ji používali, k něčemu byla. A dokud bude existovat SMS, mohla existovat i tato služba, třeba i jako příplatková.

Život jde dál, například některé banky přecházejí k povinnému potvrzování operací přes smartbanking a u nich budou mít lidi s "hloupým" telefonem smůlu. To bude pro ně větší problém než ukončení služby vodafone emailu 😄

Upraveno uživatelem deQu

Odesláno

2 deQu: No vidíš...

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

A já zas nechápu, proč někdo tu pořád dokola píše, jak je služba nenahraditelná a když uvádí argumenty proč nejde nahradit, tak většinou jde nahradit snadno. Třeba tím Gmailem.  

Stejně většina notifikací v sms měla malou informační hodnotu, kdy polovinu zprávy zaplnila adresa odesílatele a subjekt. 

Ta služba je natolik využívaná a žádaná, že kdybyste si zaplatili výzkum veřejného mínění na ulici, tak vám drtivá většina respondentů odpoví, že ani neví že to jde a k čemu že to má být. 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
  • po měsíci...
Odesláno
V 15. 11. 2022 v 10:24, Ondra - Vodafone napsal:

Pěkný den všem,

chápu, že SMS e-mail má i dnes své příznivce, nicméně realita je taková, že nejlepší roky má tato služba dávno za sebou. Dnes má většina zákazníků přístup do e-mailu přímo ve svém telefonu a asi je zřejmé, jaké to má výhody. Pokud by šlo o oblíbenou a využívanou službu, tak bychom ji nerušili, realita je však taková, že její využívanost je dnes už minimální. A protože se musíme dívat i na to, jestli poskytujeme služby efektivně, tak udržovat v chodu doplňkovou službu, která je z dnešního pohledu zastaralá a její využívanost je malá, nedává příliš smysl. Můžu tedy potvrdit, co už tu padlo, SMS e-mail k 30. listopadu 2022 vypínáme

A kolik daná služna stála? jeden server v datacentru a jedna SMS brána?
Pro mne je to  z důvodu, že nemám teď jak zasílat nofifikace /hlídání serverů, hlídání auta/ důvod, abych odešel s pěti telefonními čísly k e konkurenci...

Odesláno

@deQu s těma bankama to není tak žhavé. Tam kde vyhrožovali je možné zůstat i nadále u SMS.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
před 5 hodinami, kachnaone napsal:

A kolik daná služna stála? jeden server v datacentru a jedna SMS brána?
Pro mne je to  z důvodu, že nemám teď jak zasílat nofifikace /hlídání serverů, hlídání auta/ důvod, abych odešel s pěti telefonními čísly k e konkurenci...

No, spíše jde o nový vývoj dané funkcionality na novém systému / SMS centru. A jestli to aktivně využívalo doslova pár procent uživatelů a z toho část ještě ze zvyku, tak ve chvíli, kdy se hledají úspory, je takový vývoj přesně ta věc, která se lehce škrtá.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Může mi tu někdo napsat jak to můžu nahradit tím gmailem?

 

Díky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community