Odesláno 15. listopadu 2022 2 roky Ahoj, mám problém s modemem/routerem. Asi od září mám zavedený nový internet s uplně novým modemem. Problém je, že se mi staně několikrát za den, že mi vypadne internet (5-10 minut kdy nefunguje což je dost problém), v celým bytě. Původně jsem si myslle že je to kvůli modernizaci sítě, ale děje se to stále. Zkusil jsem modem restartovat, zkusil jsem ho i resetovat. Problém přetrvává a já mám podezření, že je to přístrojem, který se sám restartuje, nikoli samotným připojením (centrum prahy, cetin ukazuje 100mb/s). Je to modemem nebo internetem? Jak to zjistím? Jaký mám další možnosti? Návody na vodafonu nepomohli, ty výpadky jsou nepřijatelné. S O2 se mi nic takového nědělo a pokud to nedokážu vyřešit, tak se k O2 radši vrátím, nenic nic horší než když vám při streamingu, napínavým seriálu, nebo zápase ve hře, vypadnme internet a hra jedojebaná... Přemýšlel jsem co by mohlo být špatně a napadlo mě, ještě, jestli prolém nedělá více připojených zařízení, mám jich v domácnosti asi 12-16. ALE předchozí starší modem s tím problém neměl, tka nevidím důvod proč tento jo... Tak mě napadá jestli by se třeba nedělo využít i druhého modemu co mám, a vytvořil na něm druhou wifi, kam bych přepojil většinu zařízení typu chytré žárovky, google nest,... Díky
Odesláno 15. listopadu 2022 2 roky Pokud internet vypadává i na počítači připojeném kabelem od modemu a můžeš tak vyloučit problém pouze s wi-fi, tak může být nějaký problém se signálem na modemu, nejlepší bude když kontaktuješ technickou podporu a oni už se ti na to na dálku mrknou, tel. 800 7777 31. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 15. listopadu 2022 2 roky Je to tak, vypadne mi i kabelový připojení, kontrolky na modemu blikají jak spalšený. Má smysl tam volat kdykoliv, nebo až ve chvíli toho výpadku? A díky za odpověď 🙂
Odesláno 15. listopadu 2022 2 roky Můžeš kdykoliv, informace o signálu se jim tam ukládají v čase a kdyby nic nenaměřili, tak si počkej až bude výpadek. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 15. listopadu 2022 2 roky Signál mimo normu, zkontrolovat kabel mezi modemem a zásuvkou, zkusit dotlačit push on konektor nebo přitáhnout šroubovací. Jestli nepomůže, nečekat, zavolat si o servis. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 4. prosince 2022 2 roky Tak jo, tak jsem si udělal několik koleček... Přijel servisák a přidal mi nějaký člínek do spojení kabel-modem. - Nepomohlo Přijel servisák a vyměnil modem -Nepomohlo Zkusil jsem na další rady (mam hodně kabelů přes switche zapojené k modemu.) Takže jsem odpojil všechny LAN kabely krom dvou, které vedou ke switchi a celkově 5ti strojům. - Včera jsem nezaznamenal probolém. Dnes to zaseněkolikrát spadlo. (Včera mi dokonce na chvíli vypadla i celá wifi, nechtěla naběhnout a musel jsem restarotvat modem. ) Zkoušel jsem zapojit modem od O2 kterej dřív fungoval a přes něj jako switch zapojit zbytek, ale nemělo to efekt. (asi bych si musel víc hrát s nějakým nastavením že). Vypadá to, že mi nezbyde nic jinýho než se vrátit k starému připojení od O2. Případně zažádat vodafone o jiný typ modemu (?).
Odesláno 6. prosince 2022 2 roky Ještě můžeš kabelový modem přepnout do režimu modem (bridge) a dát za něj na zkoušku nějaký vlastní router, který bude routovat namísto modemu, pokud závada bude pokračovat, bude nejspíš problém s nějakým rušením signálu modemu, nebo nějakým vadným prvkem po cestě do tvého bytu, což si stejně myslím že je nejpravděpodobnější příčina. Dále můžeš sledovat hodnoty signálu přímo v modemu, po přihlášení do jeho webového rozhraní a tam sledovat hodnoty signálu: Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , a Upstream A informaci kdy byl modem naposled restartován: Poslední restart modemu Administrace/Informace/Doba běhu systému Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 6. prosince 2022 2 roky Výpadek na modemu musí VF v systému vidět a pak není důvod, aby tam neposlal skutečného technika, co proměří signál. VF také pochopitelně vidí i modemy dalších zákazníků v okolí, takže i dle toho se dá odvodit, jestli je problém v celé lokalitě, anebo jenom u jednoho jediného klienta. - - - - -
Odesláno 8. prosince 2022 2 roky Díky všem za odpověď. Momentálně mám 1G internet s jiným modemem. A zatím mi to ani jednou nespaldo. Technik co přišel, změnil modem a vyměnil spojku kabelu (jedno místo bylo spojené protože byl přeseknutý) Od včera mi to ani jednou nespadlo. Takže buď to bylo článkem na drátě, což teda mohli opravit i minule, když jsem jim o tom dvakrát říkal.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.