kautskym Odesláno 23. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 23. listopadu 2022 (upraveno) Nefunguje jeden nebo více placených kanálů. Nejprve ověřte, že se nejedná o nahlášený výpadek. Kdyby šlo o známý výpadek, počkejte na jeho odstranění, následně by mělo vše automaticky znovu fungovat. V ostatních situacích postupujte podle rad níže. Nejčastěji se na obrazovce zobrazí hlášení No access, status code…, Zakódovaný signál apod., případně je černá obrazovka. Mezi příčiny patří: Ukončení vysílání nebo promo nabídky / úprava vaší smlouvy - v samoobsluze Můj Vodafone ověřte aktuální nastavení tarifu a doplňkových balíčků u vaší smlouvy a zkontrolujte, jestli program patří do vámi používané TV nabídky. Změna řazení nebo frekvence kanálu - aktuální nastavení najdete ve frekvenčním přehledu stanic. Návod na nové ladění najdete na této stránce. Úprava programové nabídky krátce po instalaci služeb - během prvních dnů mohou fungovat i programy, které nemáte předplacené. Slabý signál - může se jednat o chybu v zapojení koaxiálního kabelu, jeho poškození, nedostatečné zapojení apod. Ověřte zapojení kabelu a to, zda není poškozený. Doporučujeme vyzkoušet jiný koaxiální kabel. Signál zeslabuje také použitý rozbočovač, zkuste TV napřímo zapojit do účastnické zásuvky. Podívejte se na další informace ke kabelům a rozbočovačům. Nefungují žádné placené programy, pouze volně šiřitelné. Nejprve ověřte, že se nejedná o nahlášený výpadek. Kdyby šlo o známý výpadek, počkejte na jeho odstranění, následně by mělo vše automaticky znovu fungovat. V ostatních situacích postupujte podle rad níže. Nejčastěji se v takovém případě objeví chybové hlášky na TV (Zakódovaný signál, No access, status code…, Chyba karty, Nenalezen modul CI, Ověření nebylo úspěšné apod.) nebo programy zcela chybí v seznamu kanálů. Mezi příčiny patří: Nezaplacené Vyúčtování po splatnosti - programovou nabídku vám obnovíme automaticky do 24 hodin poté, co dostaneme vaši platbu. Stav plateb můžete vidět v samoobsluze Můj Vodafone. Úprava vaší smlouvy - zrušení placené TV nabídky - v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby ověřte aktuální nastavení tarifu a doplňkových balíčků u vaší smlouvy a zkontrolujte, jestli máte aktivní některou z TV nabídek Klasik, Komfort nebo Komplet. Porucha CA modulu - postupujte podle kroků v rozbalovací části "Jak řešit chybu CA modulu (zakódovaný přístup, chyba karty, no access apod.)?". TV není kompatibilní s CA modulem - TV musí mít CI+ slot a podporovat DVB-C. Chybně naladěná TV nabídka - návod na nové ladění najdete na této stránce. Na dekódovací kartě není správně nahraná programová nabídka - obnovení programové nabídky najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby, kde uvidíte možnost Obnovit programovou nabídku. CA modul a dekódovací karta k sobě nepatří - Informace o evidovaných číslech dekódovací karty a CA modulu ověříte v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby. Pokud podle údajů v samoobsluze zjistíte, že nemáte odpovídající kartu v žádném svém přijímači, kontaktujte nás. Upraveno 23. listopadu 2022 uživatelem kautskym 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61608-vtv-p%C5%99es-ca-modul-na-tv-philips/page/2/#findComment-458895 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keramik Odesláno 23. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 23. listopadu 2022 Modul s kartou nemá nic společného s vyhledáním kanálů. Televize naladí všechny , jen by na těch předvolbách byl černý obraz + nějaká hláška. 5 Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Klasik V.Station 3.1, 2xCA modul Plzeň - Skvrňany Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61608-vtv-p%C5%99es-ca-modul-na-tv-philips/page/2/#findComment-458896 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny Odesláno 23. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 23. listopadu 2022 Jak se tady už píše, i televize bez modulu musí naladit všechny programy. V návodu k televizi se píše něco o možnosti filtrování programů. Nemáte to nastaveno tak, že se zobrazují jen programy z DVB-T/T2? Je o tom zmínka na straně 15. Citovat 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61608-vtv-p%C5%99es-ca-modul-na-tv-philips/page/2/#findComment-458902 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 24. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 24. listopadu 2022 To muze overit tim, ze kartu z TV vytahne. Pokud i pri vytazene karte budou hrat ty programy, ktere naladil, bude to chytat jako DVB-T od VF, nebo DVB-T2 z anteny. Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61608-vtv-p%C5%99es-ca-modul-na-tv-philips/page/2/#findComment-458910 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny Odesláno 24. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 24. listopadu 2022 Pokud to zrovna náhodou nejsou volné programy z DVB-C, tak budou hrát i bez karty. Citovat 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61608-vtv-p%C5%99es-ca-modul-na-tv-philips/page/2/#findComment-458929 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 24. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 24. listopadu 2022 No jasne, ale tech nebude tolik. Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61608-vtv-p%C5%99es-ca-modul-na-tv-philips/page/2/#findComment-458931 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.