Přejít na obsah

Ukončení smlouvy


Doporučené příspěvky

Návštěvník Dean Ramić

Dobrý den,
Už nežiji v České republice a moje SIM karta je vadná, takže své číslo nemohu používat. V srpnu jsem poslal poštou odstoupení od smlouvy, jak je popsáno na domovské stránce Vodafonu, a stále mám potvrzení o odeslání. Od té doby mi stále chodí účty. Zkoušel jsem volat na anglickou zákaznickou podporu, ale okamžitě mě vyhodili. Jak mohu odstoupit od smlouvy, aniž bych musel jet do České republiky? Rád bych také dostal zpět peníze, které jsem pravidelně platil po řádném zrušení?

Bohužel umím jen trochu česky a používám překladač. 
Budu vám vděčná za jakoukoli pomoc.

S pozdravem,
Dean

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61634-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Ukončení smlouvy
  • Centrum péče

@Dean RamićHello, please contact us via socialmediacz@vodafone.com and we will help you. Do not forget to mention the telephone number which you were using with our company and the first and fourth digit of the administrative password for My Vodafone self-care. Veronika

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61634-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-459134
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...