Návštěvník Dean Ramić Odesláno 4. prosince 2022 Sdílet Odesláno 4. prosince 2022 Dobrý den, Už nežiji v České republice a moje SIM karta je vadná, takže své číslo nemohu používat. V srpnu jsem poslal poštou odstoupení od smlouvy, jak je popsáno na domovské stránce Vodafonu, a stále mám potvrzení o odeslání. Od té doby mi stále chodí účty. Zkoušel jsem volat na anglickou zákaznickou podporu, ale okamžitě mě vyhodili. Jak mohu odstoupit od smlouvy, aniž bych musel jet do České republiky? Rád bych také dostal zpět peníze, které jsem pravidelně platil po řádném zrušení? Bohužel umím jen trochu česky a používám překladač. Budu vám vděčná za jakoukoli pomoc. S pozdravem, Dean Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61634-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 4. prosince 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 4. prosince 2022 @Dean RamićHello, please contact us via socialmediacz@vodafone.com and we will help you. Do not forget to mention the telephone number which you were using with our company and the first and fourth digit of the administrative password for My Vodafone self-care. Veronika Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61634-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/#findComment-459134 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.